Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Lordran-large

Anor Londo and onu çevreleyen krallık.

Lordran, Dark Souls'un geçtiği yerdir. Bir zamanlar Tanrı Gwyn ve kadim tanrılara ev sahipliği yapardı, ama şu an zarafeti kaybolmuş ve harabeler içinde bir halde.

Oyunun amaçları için, topraklar yirmi dört ayrı yere bölünmüştür. Dark Souls bir açık dünya oyunudur, ve bu yerler belirli bir sıra olmadan ziyaret edilebilir. Genellikle sabit bir sıralama bulunmadığı için, aşağıda listelenen yerlerin çoğu "kabaca", kolaylık olması açısından ana görevin anlatımını takip edecek şekilde sıralanmıştır.

Location Description
Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi Devasa bir iblis ve Ölümsüzlerle dolu, çürümekte olan bir tımarhane. Oyunun başlangıç yeridir.
Ateşbağı Mabedi Aşağıda bulunan bir şehre bakan yemyeşil bir uçurum kenarı harabesi. Merkezi bir alan hizmeti görür ve Ölümsüz Tımarhanesi'nden kaçtıktan sonra ziyaret edilen ilk yerdir.
Ölümsüz Kasabası Düşman Ölümsüzlerle dolu, büyük duvarlar ve gözetleme kuleleri ile çevrili bir kasabanın sağlamlaştırılmış bir bölümü.
Ölümsüz Cemaati Diğer çeşitli binalarla birlikte Ölümsüz Kilisesi'ni içeren Undead Kasabası'nın ayrı bir bölümü.
Derinlikler Ölümsüz Kasabası'nın altında çeşitli tüneller ve su yolları içeren geniş, karanlık bir kanalizasyon sistemi.
Vebalı Kasaba Derin, karanlık bir bataklığın içine kurulmuş vebalı bir gecekondu mahallesi.
Quelaag'ın İkametgahı Örümcek ağlarıyla kaplı büyük bir höyük. Kaos Cadısı Quelaag ve kardeşi'nin sığınağı olarak hizmet görür.
Devasa Boşluk Tehlikeli Basilisklerle dolu, içi oyulmuş devasa bir ulukayın. Kül Gölü Ulukayın ve su kütleleriyle kaplı ilkel bir arazi. Lordran'ın derinliklerinde bulunan uzun zamandır unutulmuş toprak neredeyse cansız bir halde.
Sen'in Hisarı Ölümcül tuzaklarla dolu gizemli bir kale. Söylendiğine göre kadim tanrılar tarafından inşa edilmiş, Anor Londo'ya giden tek yoldur.
Anor Londo Lordran'ın tepesinde bulunan kocaman bir şehir. Bir zamanlar tanrıların eviyken, şimdi terk edilmiştir.
Ariamis'in Boyalı Dünyası Gizemli, kasvetli ve karlı bir toprak. Anor Londo'da bir tablo içinde, tehlikeli yaratıkların yaşadığı bir yerdir.
Karanlık Kök Bahçesi Ölümsüz Cemaati'nin hemen dışında bulunan karanlık, nemli bir orman. Canlı ağaçların yaşam sürdüğü, Orman Avcısı birliğine de ev sahipliği yapar.
Karanlık Kök Havzası Ölümsüz Kasabası'na geri bağlanan Karanlık Kök Ormanı'nın bir bölümüdür. Dolambaçlı uçurum yollar, Kristal Golemler ve büyük bir göl içerir.
Sangalların Vadisi Ateşbağı Mabedi'nin altında bulunan dar, tehlikeli bir vadi. Birkaç Sangal tarafından korunup çeşitli konumlara bir kavşak görevi görür.
Yeraltı Mezarları Ölümsüz iskeletler, büyücüler ve tuzaklarla dolu bir dizi karanlık, dolambaçlı tünel.
Dev Mezarı Toprağın derinliklerinde zifiri karanlık bir mağara. Yeraltı mezarlarından bağlanarak devasa iskelet yaratıklarına ev sahipliği yapar.
Yeni Londo Harabeleri Sular altında kalmış karanlık kaplı bir şehir. Ateşbağı Mabedi'nin altında bulunan bu terk edilmiş yer, eski sakinlerinin hayaletleriyle doludur.
Dük'ün Arşivleri Anor Londo'nun tepesinde bulunan büyük bir kütüphane. Pulsuz Seath ve kölelerinin evi.
Kristal Mağarası Işıltılı kristaller ve görünmez köprülerle kaplı geniş bir mağara. Golemlerin yaşadığı, Seathe'in güç kaynağının yeridir.
İblis Harabeleri Lordran'ın derinliklerinde, lavlarla dolu bir mağaranın duvarlarına inşa edilmiş devasa bir harabe.
Yıkılmış İzalith İblis Harabeleri'nin lav gölünde bulunan kubbe şeklinde büyük bir yapı. İblislerin annesi ve ateşin doğum yeri.
Ateşbağı Sunağı Ateşbağı Mabedi'nin derinliklerinde bulunan gizemli bir sunak. İlk Ateş'in Bacasına bir geçit görevi görür.
İlk Ateş'in Bacası Kül Tanrısı Gwyn'in bulunduğu yer. Oyundaki son konumdur. Kadimlerin çağında, Gwyn'in meşhur bir şekilde İlk Ateş'i bağladığı ve Ateş Çağı'nın süresini uzattığı yer idi.
Advertisement