Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Crestfallen Warrior
"Sorun ne? Burada biraz ürktün mü? Sıkıntı değil. Gel otur ve rahatla. Sen ne olduğunu bile anlamadan ikimiz de Ölememiş olacağız. Hah hah hah hah..."
— Yılgın Savaşçı

Yılgın Savaşçı, Dark Souls'daki bir karakterdir. Daha fazla düşman ile yüzleşme isteğini veya cesaretini kaybetmiş bir halde, Ateşbağı Mabedi'nde oturup Ölememiş olmayı beklemektedir. Zenalı Domhnall, Dark Souls II'den Saulden, Demon's Souls'dan Yılgın Savaşçı'yı da seslendirmiş Matt Morgan tarafından seslendirilmiştir.

Açıklama[]

Yılgın Savaşçı, miğfersiz bir Zincir Set giyer ve bir Uzun Kılıç ve Isıtıcı Kalkan kullanır. Siyah saçlı, beyaz tenli, sakallı ve huysuz bir görünüme sahip bir adamdır.

Konum[]

Konu[]

Yılgın Savaşçı, Oscar'dan sonra karşılaşılan ikinci ve Ateşbağı Mabedi'nde karşılaşılan birinci NPC'dir. Oyuncunun varlığına karşı büyük ölçüde kayıtsızdır ve çabalarını boşa görür. Vazgeçmeyi ve Ölememiş olmayı daha iyi alternatifler olarak kabul eder. Cansız tavrına ve cesaret kırıcı sözlerine rağmen, Dark Souls'un arka planını ve ayrıca ekipman, bir sonraki adımda nereye gidileceği ve diğer karakterler hakkında ipuçları veren ilginç diyalogları bulunur.

Gallery[]

Advertisement