Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

Tımarhane İblisi, Dark Souls'da bir ana düşmandır. Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi'nde bulunur. Oyunda oyuncunun karşılaştığı ilk ana düşmandır.

Konum[]

Tımarhane İblisi Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi'nde bulunur. İlk kamp ateşinden hemen sonra bulunan çıkış odasındaki ilk büyük çift kapılı setten oyuncuya saldıracaktır. Oyuncuya saldırmak için aşağı atlamasından önce odanın üzerinde dururken görülebilir.

Açıklama[]

Tımarhane İblisi, taş asırlık ağaçlardan yapılmış göz korkutucu bir silah olan İblisin Dev Çekici'ni kullanır. İblis, vücudunun her yerinde benekli mavi-yeşil pullar ve sırtında bir çift güdük kanat ile neredeyse ejderhamsı bir görünüme sahiptir. Bacaklarından ve kollarından çıkan bir kuyruk ve boynuz benzeri çıkıntılar bulunur. Koyu kırmızı gözlere, iblisin hep açıkta kalan diş etleri yüzünden görülebilen bir dizi büyük diş eşlik eder.

Hikaye[]

Tımarhane İblisi[1], büyük olasılıkla İzalith Cadısı, Tanrı Ruhu'nu kullanarak İlk Alev'i kopyalama girişiminde bulunduğunda yaratılmış bir iblis idi. İzalith'ın girişimi başarısız oldu ve yanlışlıkla tüm iblislerin anası ve kaynağı olan Kaosun Beşiği'ni yarattı.[2] Tımarhane İblisi daha küçük bir iblisti[3] ve yaratıldıktan sonra Kuzey Ölümsüz Tımarhanesinde yaşamaya başladı.[1] Tımarhane, Ölümsüzler'i dünyanın geri kalanından uzakta tutmak için tasarlanmıştır ve kaçması oldukça zordur.[4]

Seçilmiş Ölümsüz hapishaneden kaçmaya çalıştığında, Tımarhane İblisi ana salonun çıkış kapısını koruyup kaçmayı engellemektedir. Seçilmiş Ölümsüz, İblisin gazabından kaçar ama daha sonra geri döner ve Büyük Yolcunun Anahtarı'nı almak için onu yener.[1]

Kaynaklar[]

  1. 1,0 1,1 1,2 Dark Souls
  2. Tanrı Ruhu açıklaması.
  3. İblisin Dev Çekici açıklaması.
  4. Ölümsüz Tımarhanexi F2 Doğu Anahtarı eşya açıklaması.
Advertisement