Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Fog Wall
Dark Souls II için Sis Kapısı(Dark Souls II)'ye bakınız.

Sisli Duvarlar olarak da bilinen Sisli Kapılar, Dark Souls dünyasında bulunur.

Genel bilgi[]

Sİsli Kapılar, belirli alanlar arasında sınır görevi görür ve sıklıkla ana düşman karşılaşmasından önce bulunurlar. "beyaz ışığı geç"meyi seçerek kullanılırlar.

Ana düşmanla karşılaşmadan önce onları ters yönde kullanmak imkansızdır. Bir istisna ise Dük'ün Arşivlerinde Seath ile ilk karşılaşmadır. Oyuncu, ana düşman karşılaşmasına hazırlıksız olduğunu fark ederse, kaçmak için Eve Dönüş Kemiğini veya Eve Dönüş mucizesini kullanabilir. Ana düşman yenildiğinde Sisli Kapılar kaybolacaktır.

Ana düşman Sisli Kapıları ve alan Sisli Kapıları aralarında küçük farklılıklar vardır. Alan Sisli Kapıları, duman beyazının daha koyu bir tonu renge sahiptir. Ana düşman Sisli Kapıları daha çok tamamen beyaz ışıktan oluşmuş bir duvar olarak gözükür.

İstilalar[]

Sisli Kapılar, istilacı geldiği zaman savaşılacak çevreyi sınırlandırmak için ortaya çıkar. Oyuncular, istilacı tarafından etkinleştirilen sis kapılarını, içinden geçerek veya onlarla başka bir şekilde etkileşime girerek ortadan kaldıramazlar. Ve başarısız bir istila olduğunda veya oyuncunun veya istilacının ölümü meydana geldiğinde devre dışı olurlar.

Advertisement