Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

Tüm silahlar, oyuncuya o silahın temel işlevselliğini belirlemede yardımcı olan türlere sahiptir. Aynı silah türündeki silahlar benzer saldırı biçimlerine sahiptir.

Silah Çeşitleri Listesi[]

Kılıçlar[]

Wpn Shortsword

Kısa Kılıç

Düz Kılıçlar
Sıradan kılıçlar. Nispeten hızlı ve çok yönlü bir hareket setine sahiptirler ve hafif olmaları nedeniyle vuruş başına çok az stamina tüketirler.
Wpn Claymore

Claymore

Büyük Kılıçlar
İki elle kullanıma uygun, daha büyük kılıçlar. Normal kılıçlardan daha yavaş ve daha güçlüler. Geniş dönüş yarıçapları, çevik rakipleri yakalamak için uygundur.
Wpn Zweihander

Zweihander

Ultra Büyük Kılıçlar
Doğru kullanım için öyle ya da böyle iki eli gerektiren çok büyük kılıçlar. Bu silahlar hedefe vurmak zorundadır; ıskalanırsa, kullanıcı ağır saldırılara açık hale gelir.
Wpn Scimitar

Scimitar

Kavisli Kılıçlar
Kavisli Kılıçlar, diğer kılıçlardan daha kısa menzile sahiptir ve biraz daha hızlıdır. Kapalı bir alanda, hızlı saldırıları atlatamayacak veya engelleyemeyecek hafif zırhlı düşmanlara karşı çok uygundurlar, ancak kesme odaklı hareket setleri daha ağır zırhlı düşmanlara karşı etkisizdir.
Wpn Murakumo

Murakumo

Kavislı Büyük Kılıçlar
İki elle kullanım için tasarlanmış normal Kavisli Kılıçlardan daha büyük ve daha zarar vericilerdir. Genellikle Kavisli Kılıçlardan daha yavaşlardır. Ancak normal Büyük Kılıçlardan daha hızlılardır.
Wpn Rapier

Rapier

Saplama Kılıçları
Saplama Kılıçları, Rapier gibi incedir. Adından da anlaşılacağı gibi, saplamaya odaklıdırlar ve bu nedenle sık sık yana kaçan düşmanlara karşı sorun yaşarlar. Daha sabırlı ve karşı saldırılara odaklı oyun tarzına uygundur.
Wpn Uchigatana

Uchigatana

Katanalar
Katanalar, Düz Kılıçlara güçlü alternatiflerdir. Yüksek hasar verirler, hızlı sallanılırlar ve her zaman bir miktar kanama birikimine sahiptirler. Ancak, alışılmadık derecede ağırdırlar ve düşük dayanıklılığa sahip olmaları nedeniyle diğer tüm silah türlerinden çok daha sık onarılmaları gerekir.
Advertisement