Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Chosen undead

Tanıtım resimlerinde ve resmi çizimlerdeki Seçilmiş Ölümsüz.

"O ölümsüz, seçilmiş olan... Ölümsüz Tımarhanesi'nden kaçışında, Kadim Tanrıların diyarına kutsal bir yolculuğa çıkacak... Uyanış Çanları çalındığında, Ölümsüzlerin kaderini bilecektir..."
— Astoralı Şövalye oscar

Seçilmiş Ölümsüz, Dark Souls'un oynanılabilir karakteri ve başkahramanıdır.

Görünüm[]

Dark Souls'un fragmanlarında, resmi çizimlerde ve tanıtım resimlerinde Astoralı Oscar kullanılmış, Seçkin Şövalye Seti'ni giymiş ve silahları olarak Astora'nın Düz Kılıcı ve Arma Kalkanı'nı kuşanmış haldedir. Bu, sonrasında Seçilmiş Ölümsüz'ün resmi görünümü haline gelmiştir.

Bununla birlikte, oyunda, Seçilmiş Ölümsüz'ün görünümü ve niteliği, yüzü, cinsiyeti, kökeni, başlangıç sınıfı ve ekipmanı dahil olmak üzere her şey oyuncu tarafından belirlenir.

Oyun sırasında herhangi bir sözlü diyaloga sahip olmayan standart bir "sessiz karakter" olarak tasvir edilir (yaralandığında veya öldürüldüğünde bazı homurdanmalar veya bağırmalar dışında). Bu özellik geliştiriciler tarafından oyuncu karakterle daha fazla özdeşleşmiş hissetsin diye yapılmıştır.

Hikaye[]

"Seçilmiş Ölümsüz" başlığı, Ateş Çağı'nın sonuyla ilgili bir kehanete atıfta bulunur. Ateş Çağı'nın en sonunda, ölümsüz bir kahramanın belireceğini ve "Kadim Tanrıların Diyarı" Lordran'a, Uyanış Çanları'nı çalmak için hac yolculuğuna çıkacağını belirtir.[1][2][3]

Seçilmiş Ölümsüz, kadim Tanrılardan Kara Ruh'u sahiplenmiş Gizlenen Cüce'nin soyundandır.[4][5]

Kaynaklar[]

  1. Açılış anlatımı.
  2. Astoralı Şövalye Oscar diyaloğu.
  3. Sonların açıklaması.
  4. Karanlıkavcısı Kaathe.
  5. Miyazaki, Game no Shokutaku röportajı: "Bu hiçbir yerde yazılı değildir, ancak Gizlenen Cüce insanlığın atası gibi bir şey. Tanrı Ruhunu bulup onu parçaladı, yani insanlık onun parçaları gibi. Bir tür ata gibi, evet. Dolayısıyla torunları, insanlar, o Tanrı Ruhunun parçalarına sahiptir."
Advertisement