Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

" Kadim Ejderler'e ihaneti ile Düklük unvanını kazandı. Albino ejder Pulsuz Seath o andan itibaren büyü deneyleri ve araştırmaları ile takıntılı hale geldi. İlkel Kristale sahip olması nedeniyle teknik olarak ölümsüz olan Seath, aşağılık deneylerinde kullanmak üzere Medyumlarını denek aramaya yolladı."
Dark Souls: The Age of Fire'dan açıklama

Pulsuz Titan, Dark Souls'da bir ana düşmandır. Tanrı Tası'nı doldurmak için gerekli olan Vasiyet Edilmiş Tanrı Ruhu Parçasından birisine sahiptir.

Bir ejderdir, fakat pulları olmadan doğmuştur[1] (takma adı buradan gelir) Kadim Ejderler'i kıskandı ve Kül Tanrısı Gwyn'e onların tek zayıf noktasını, yıldırımı, bildirerek yardım etti. Böylece kendisine Düklük unvanı verildi. Daha sonra Dük'ün Arşivleri olarak bilinen sayısız kütüphaneyi bir araya getirdi, önemli bir bilgin oldu ve söylentilere göre Büyücülük'ü yarattı.

  1. Seath'in doğuştan mı kör yoksa (bkz. Medyumların Altı Gözlü Miğferi açıklaması: "Seath'in görme yoksunluğu"; ayrıca, Seath'in yüzüne yakından bakılırsa Seath'in gözleri olmadığı görülür) deneyleri sonucu mu kör hale geldiği bilinmiyor.
Advertisement