Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Oolacile01
"Oolacile'in kendisi kaşındı.
O dişlek yılan tarafından kandırıldılar. İlkel insanın mezarını ters çevirdiler ve onun korkunç gazabını kışkırttılar.
Ne düşünüyor olabilirlerdi ki?"

Olağanüstü Chester

Kaybolmuş toprak Oolacile, Dark Souls'da geçen olaylar sonucu yok olmuş bir yerdir. Birkaç kaynak[1][2] onun yüzyıllar öncesindeki varlığına ve büyüler ile olan ilişkisinden bahseder. Oolacileli Dusk, toprağın uzun zaman önce "küle döndüğünü" belirtir.

Oyunun sonraki sürümü, Dark Souls: Prepare to Die Edition, oyundaki olaylardan 200-300 yıl önce Oolacile'de geçen ve Seçilmiş Ölümsüz'ün Uçurum Gezgini Artorias'ın yerini aldığı ve Dusk'ı Manus'den kurtarması gereken ekstra içerik ile gelir.

Bu süre boyunca Oolacile yavaş yavaş Uçurum tarafından yutulmaktadır. Bu içerik daha sonra oyunun konsol sürümlerine Artorias of the Abyss DLC'si olarak yüklendi.

Konu[]

Oolacile toprağına yolculuk ancak Oolacilelı Dusk ile konuştuktan sonra Dükün Arşivleri'nde bir Kristal Golem tarafından düşen Kırık Kolye elde edildikten sonra yapılabilir. Başlangıçta Dusk'ın kurtarılmış olduğu alana kolye sahibindeyken yaklaşılınca, oyuncunun inceleyeceği gölgeli bir portal ortaya çıkaracaktır.

Hikaye[]

Dark Souls[]

Dark Souls olayları sırasında Oolacile ziyaret edilebilecek bir yer değildir. Büyülü Köz, "Kayıp Toprak Oolacile'den bir iz" olarak tanımlanır.[1] Oolacilelı Dusk, Seçilmiş Ölümsüz ile olan diyaloğunda memleketi hakkında daha fazla bilgi sunar. Orayı "antik büyülerin evi" olarak açıklamıştır. Oolacile'ın büyülerinin, Seçilmiş Ölümsüzler tarafından kullanılanlara kıyasla daha "isabetli" olduğunu, ancak bu zamana ait olmadığını ve Oolacile'in uzun zaman önce "küle döndüğünü" ortaya koyar.

Karanlık Kök Bahçesi'ndeki Büyülü Köz ve Karanlık Kök Havzası'ndaki Oolacilelı Dusk'ın konumları, ve ayrıca Sif'in ana düşman bölgesinde bulunan Artorias'ın Mezarı - Oolacile'in bir zamanlar yakınlarda bulunduğunu ima eder. Karakök Bahçesi ve Asil Tahta haritalarının da çarpıcı benzerlikleri bulunur.

Galeri[]

Kaynaklar[]

  1. 1,0 1,1 Büyülü Köz açıklaması
  2. Oolacilelı Dusk ile diyalog
Advertisement