Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

"Eğer Karanlık Güneş'in gerçek bir müridiysen, öfkeni bir kenara at; benim, Gwyndolin'in sesini duy. Ve önümde diz çök."
— Karanlık Güneş Gwyndolin

Karanlık Güneş Gwyndolin, Dark Souls'da Karanlık Ay Kılıcı'nın lideri ve isteğe bağlı bir ana düşmandır. Kendisi Dark Souls III'de Prens Lothric'i de seslendirmiş Harry Lister Smith tarafından seslendirilmiştir.

Yer[]

Karanlık Güneş Gwyndolin Anor Londo'da Tanrı Gwyn'in onursal mezarını korumaktadır. Mezar, köprü en alçak konumundayken ve ikinci erişilebilir kamp ateşi'ne inerken, dönen köprü üzerindeki sarmal merdiven kullanılarak bulunabilir. Oyuncu bu yerde Karanlık Ay Rahip Yüzüğü'nü takarsa, Gwyn'in heykeli kaybolacak ve Gwyndolin'in sisli kapısı ortaya çıkacaktır. Oyuncular ya Karanlık Ay Kılıcı savaşçıları ile bağlılık yemini edebilir ya da Gwyndolin'in ardında olduğu sisli kapıyı geçmeye cürret ederek ana düşman savaşını başlatabilir.

Oyuncu daha Karanlık Ay Rahip Yüzüğü'ne sahip değilse, Gwynevere'i öldürebilir. Ve o noktada sadece Gwyndolin tarafından yaratılmış bir ilüzyon olduğu ortaya çıkar. Gwyndolin'in ana düşman kapısına giriş bu şekilde de erişilebilir olacaktır.

Konu[]

Gwyndolin, oyuncuları Karanlık Ay Kılıcı anlaşmasına katılmayı davet eder. Oyuncunun anlaşma içindeki rütbesini yükseltme karşılığında İntikam Yadigarı'nı alır.

Advertisement