Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Darkstalker
"Merhabalar, Ölümsüz savaşçı. Ben ilkel yılan Karaavcısı Kaathe. Sana rehberlik edebilir ve gerçeği gün yüzüne çıkartabilirim. Ölümsüz Savaşçı, Dört Kralın fatihi; bu senin dileğin değil midir? İnsanların ve Ölümsüzlerin gerçeğini bilmek?"
— Karaavcısı Kaathe

Karaavcısı Kaathe, Dark Souls'daki bir karakterdir. Kendisinin birincil amacı Karanlık Çağı'nı getirmek olan ilkel bir yılandır. Kralarayan Frampt ve Eingyi'yi de seslendirmiş Peter Marinker tarafından seslendirilmiştir.

Konum[]

Oyuncu Tanrı Tası'nı Kralarayan Frampt aracılığıyla yerleştirmemişse, Dört Kral'ı yendikten sonra Uçurum'da Karaavcısı Kaathe'ı görecektir.

Konu[]

Karaavcısı Kaathe Seçilmiş Ölümsüz'ü selamlar ve kendi tarafından hikayeyi anlatır: oyuncunun İlk Alevi yeniden yakarak Ateş Çağı'nı yenilememesi gerektiğini, aslında "Karanlık Ruh"u sahiplenmiş kişinin soyundan geldiğini ve Karanlık Çağını getirmekle yükümlü olduğunu söyler. Kaathe, Tanrı Tası'nı yerleştirmek için oyuncuyu Ateşbağı Sunağı'na taşıyacak ve ardından oyuncuya Kül Tanrısı Gwyn ile yüzleşmek için diğer Tanrı Ruhları'nı toplaması talimatını verecek.

Kaathe oyuncuları Kara Hayalet anlaşmasına katılmaya yönledirebilir.

Advertisement