Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Gwynevere Full Body
"Fevkalade... Tanrı Tasını doldurdun. Gerçekten de layık bir halef olacaksın. Sabrım boş yere değilmiş... Sana yalvarıyorum, Tanrı Gwyn'in halefi ol ve dünyamızda kalan Ateşin varisi ol. Sadece sana sahibiz."
— Gwynevere

Gwynevere, Güneş Işığı Prensesi olarak da bilinen Gwynevere, Güneş Işığının Prensesi, Dark Souls'da bir karakterdir. Güneş Işığı Tanrısı Gwyn'in kızıdır.[1]

Ölümsüz Kadın Tüccar ve Melez Priscilla'yı da seslendirmiş Clare Corbett tarafından seslendirilmiştir.

Görünüm[]

Gwynevere, kızıl saçlı ve nazik yüzlü, devasa, açık tenli bir kadın görünümüne sahiptir. Gwynevere'in figürünün arkasında bir ışık parlar. Beyaz bir elbise giymiştir ve kolunun altındaki bir mindere uzanır.

Konum[]

Gwynevere Anor Londo'da, Ejder Avcısı Ornstein ve Cellat Smough'un Seçilmiş Ölümsüz ile savaştığı odanın üstündeki koridorda, kamp ateşinin önünde olduğu kapının arkasındadır.

Hikaye[]

Gwynevere, eski Güneş Işığı Tanrısı Gwyn'in ikinci çocuğu ve ilk kızıdır. Herkes tarafından lütuf ve bereket sembolü olarak sevilirdi. Gwyn'in krallığında yaşayan diğer birçok tanrı ile birlikte, Güneş Işığı Prensesi eninde sonunda Anor Londo'yu terk etmiş ve daha sonra Flann ile evlenmiş[1] ve onunla birkaç çocuk yetiştirmiştir.[2]

  1. 1,0 1,1 Güneş Işığı Prensesinin Yüzüğü açıklaması.
  2. Güneş Prensesi Yüzüğü açıklaması.
Advertisement