Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Knight Ornstein

Ejder Avcısı Ornstein, Dark Souls'da bir ana düşman ve karakterdir.

Ornstein, Tanrı Gwyn'in en güvendiği şövalyelerinden biriydi ve Tanrı Gwyn'in İlk Doğanına da sadıktı. Gwyn'in Dört Şövalyesi'nin kaptanı olduğuna inanılır. Ve Güneşin Tanrısı tarafından kendisine özel bir ruh ve bir yüzük bahşedilmiştir.[1][2]

Altın zırhı bir aslanı andıracak şekilde yapılmıştı ve yıldırım gücü ile doluydu. Ağır mızrağının bir kayayı bile ikiye ayırabileceği söylenir. Tanrılar Anor Londo'dan ayrıldığında, Ornstein ve Cellat Smough katedrali ve beraberinde güneş ışığının prensesini korumakla görevlendirildiler.

Ornstein bir noktada İsimsiz Kral'ı aramak için katedralden ayrılmıştır.[3] Ornstein'in Seçilmiş Ölümsüz İle olan savaştan nasıl sağ çıktığı kesin olmasa da, eninde sonunda Kadim Ejder Tepesi'ne ulaştığı görülüyor. Ancak, arayışının ve kendi kaderinin sonucu bilinmemektedir.

Küçük Bilgi[]

  • Ornstein, bütün Dark Souls oyunlarında devamlı olarak çeşitli şekillerde yer alır.
    • Dark Souls'da Smough'ın yanında bir ana düşman olarak belirir.
    • Eski Ejder Avcısı Dark Souls II'de bir ana düşmandır. Ornstein'ın zırhının siyah bir versiyonunu giyer ve kara büyü kullanır. Bu Ejder Avcısı'nın gerçek Ornstein mı yoksa bir sahtekar mı olduğu bilinmiyor.
    • Ejder Avcısı Zırhı kesin bir şekilde Orstein'dan ilham alır; ikisinin görsel benzerlikleri dışında (ikisi de kırmızı bir tüye sahiptir), Ejder Avcısı Zırhı bazı saldırılarında şimşek kullanır. Ejder Avcısı Seti'nin açıklamasında da Ornstein'ın İsimsiz Kral'ı aramak için Anor Londo'dan ayrıldığını açıklığa kavuşmuştur.
  • Ornstein'ın ismi, Leo Yüzüğü ile birlikte, Rus-Amerikan bestekar Leo Ornstein'a göndermedir.
  • Dark Souls'un veri isimlerinde Ornstein'ın ana düşman savaşının birinci ve ikinci evrelerine "Griffith" ve "Griffith_large" diye hitap edilir. Bu Berserk manga/anime serisinden Griffith'e bir göndermedir.

Galeri[]

Kaynaklar[]

  1. Ornstein'ın Seti açıklaması.
  2. Ornstein'ın Ruhu açıklaması.
  3. Ejder Avcısı Seti açıklaması.
Advertisement