Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Everlasting Dragons

Kadimlerin Çağı'ndaki bir Kadim Ejder.

Kadimlerin Çağı'nda, Ejderler Tanrılar yükselip onlara meydan okuyana kadar dünyanın kadim hükümdarlarıydı. Eninde sonunda, Ejderlerin neredeyse soyu tükenmiş, Ateş Çağı olarak bilinen yeni bir çağı başlatmıştı. [1]

Hikaye[]

Kadimlerin Çağı[]

Bu noktada dünya ile ilgili çok şey bilinmemektedir. Bilinen tek şey dünyanın sisle kaplı olduğu, kül rengi kayalıkların, Ulukayınların ve kadim ejderlerin dünya üzerinde hakimiyet kurduğudur.

Ateşin Savaşı / "Ejder Savaşı"[]

İlk Ateş'in doğuşu ve Ateşin Gelişi ile Tanrılar, dünyanın egemenliğini ele almak için Ejderlere meydan okudu. Savaş sırasında, Güneş Tanrısı Gwyn güçlü oklarını kullanarak onların taştan pullarını soydu; İzalith Cadısı ve onun Kaosun Kızları büyük ateş fırtınaları saçtı; Ölülerin İlki Nito, savaşı ölüm ve hastalık salgınına boğdu; ve ejderlerin ölümsüz pullarını gözleyen Pulsuz Seath kendi türüne ihanet etti.[2]

Ateşin Çağı[]

Savaş sonrasında, Ateşin Çağı gelmiş, dünyaya güneş ışığını ve refahı getirmişti. Kadim Ejderlerin soyu tükenmiş gibi görünse de, bu ırkın dünya çapında birçok torunları bulunmaktadır. Bazıları daha büyük ve bazıları daha küçük şekilde atalarına değişen derecelerde benzerlik gösterirler.

Galeri[]

References[]

  1. Tanrı Ruhları açıklaması.
  2. Açılış anlatımı.
Advertisement