Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Duke's Archive
""Bir zamanlar değerli ciltler ve mektuplar hazinesi olan Arşiv Kulesi, Seath'in delirmesinden sonra bir hapishaneye dönüştü. Hapishaneyi koruyan yılan adamlar, sakladıklarının değerinden bihaberler...""
Arşiv Kule Hücresi Anahtarı

Kraliyet Arşivleri olarak da bilinen Dük'ün Arşivleri, Dark Souls'da bir yerdir. Tanrı Tası yerleştirildikten sonra Anor Londo'daki büyük bir salondan (iki Nöbetçi, bir sandık ve bir Mimik) geçerek ve balkondaki Nöbetçi'yi geçerek ulaşılabilir.

Yakın Yerler[]

Açıklama[]

Dük'ün Arşivleri, Anor Londo'da bulunan devasa bir kütüphane kalesidir. Pek çok büyü ve büyü kalıntıları dahil olmak üzere devasa miktarda bilgi içerir.[1] Burada oyuncular güçlü kristal büyüleri öğrenebilir; kristal ve sihirli közler, silahlar elde edebilir.

Hikaye[]

Kütüphane, Pulsuz Seath'e ev sahipliği yapar. Seath Ateş Çağı'nın doğuşuna yardımda bulunduğu için Gwyn tarafından bir Vasiyet Edilmiş Tanrı Ruhu Parçası ile bu kütüphane beraber hediye edilmiştir.[2]

Seath, deneylerini ve çalışmalarını burada sürdürür. Burada bulunan Altı Gözlü Medyumlar Seath'in hizmetkarlarıdır, araştırmasına katkıda bulunması için Lordran sakinlerini arar ve kaçırırlar.[3] Scylla bu deneylerin sonuçları arasındadır.[4]

Arşiv Kulesi hapishaneye çevrilmişti, bir zamanlar kitap ve bilgi depolamak gibi sıradan bir amacı vardı.[5] Şimdi Scyllaların bulunduğu aşağıdaki hücre, bir zamanlar sayısız genç kız bulunduruyordu. Şu anda anahtar taşıyan birkaç kişi dışında boş.[4] Hapishane nöbetçileri yılan adamlardır.[1]

Kaynaklar[]

  1. 1,0 1,1 Arşiv Kule Hücresi Anahtarı açıklaması.
  2. Vasiyet Edilmiş Tanrı Ruhu Parçası açıklaması.
  3. Medyumların Cübbesi açıklaması.
  4. 4,0 4,1 Arşiv Kulesi Dev Hücre Anahtarı açıklaması.
  5. Arşiv Kulesi Dev Kapı Anahtarı açıklaması.
Advertisement