Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

Başıboş İblis, Dark Souls oyununda Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi'da bulunan isteğe bağlı birdır. Oyuncular sadece tesisten ilk kez ayrıldıktan sonra tımarhaneye döndüklerinde savaşabilirler.

Konum[]

Başıboş İblis Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi'nde bulunur. Oyunun başında hapishane hücresinden ilk çıkıldığında, Başıboş İblis sağdaki parmaklıkların arasından düşman arenasının etrafında dolaşırken görülebilir. Ancak, oyuncuların ilk kez ayrıldıktan sonra akıl hastanesine geri dönmeleri gerektiğinden, oyunun bu noktasında oraya ulaşmak imkansızdır. Geri döndükten sonra, Başıboş İblis ile ana salonun ortasındaki, oyuncuların ilk olarak Tımarhane İblisi ile savaştığı yerden aşağı düşerek savaşılabilir.

Açıklama[]

Başıboş İblis, Büyü yönlendirmek için kullanılan bir döküm aracı olan tanımlanamayan bir katalizör kullanır. Silahı muhtemelen bir İblis Katalizörü'dür. İblisin kendisi görünüş olarak Tımarhane İblisi ve Alev Rahip İblisi'ne benzer. Vücudunun her yerinde yeşil pullar ve sırtında bir çift güdük kanat ile neredeyse ejdersel bir görünüme sahiptir. Bir kuyruğu ve bacakları ile kollarından çıkan boynuz benzeri çıkıntıları vardır. Koyu kırmızı gözlerine, iblisin sürekli açıkta kalan diş etleri tarafından ortaya çıkarılan bir dizi büyük diş eşlik eder.

Efsane[]

Başıboş İblis[1] büyük olasılıkla Izalith Cadısı bir Tanrı Ruhu kullanarak İlk Alev'i kopyalamaya çalıştığında yaratılmış olan bir iblistir. Bu girişim başarısız olmuştur ve yanlışlıkla tüm iblislerin annesi ve kaynağı olan Kaos'un Beşiği'ni yaratmıştır.[2] Yaratıldıktan sonra, Başıboş İblis Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi'nde kalmaya başladı. [1] Hapishane Ölememişler'i dünyanın geri kalanından uzak tutmak için tasarlanmıştı ve kaçması oldukça zordu.[3]

Seçilmiş Ölümsüz, Tımarhane İblisi'ni yendikten sonra hapishaneye döndüğünde, ana salonun hemen altındaki bir odada Başıboş İblis ile karşılaştı ve onu yendi.[1]

Kaynaklar[]

  1. 1,0 1,1 1,2 Dark Souls
  2. Tanrı Ruhu açıklaması.
  3. Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi F2 Doğu Anahtarı eşya açıklaması.
Advertisement