Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

Büyük Gri Kurt Sif, Dark Souls'da bir ana düşmandır.

Konum[]

Sif, Karanlık Kök Bahçesi'ndeki büyük, parlayan kapıların arkasında, Gwyn'in Dört Şövalyesi'nden biri olan Uçurum Gezgini Artorias'ın mezarını korurken bulunur.

Artorias of the Abyss[]

Sif, Artorias of the Abyss DLC'sinde de yer alır. Oyuncu, Alvina tarafından Uçurum'un Eşiği'nde gezdirildikten sonra bir Sisli Duvar arkasında duran kurdu bulur. Artorias, kurt arkadaşı Sif'i Uçurum tarafından bozulmaması için Büyük Kalkanını kullanarak onun etrafında büyülü bir bariyer oluşturmuştur. İnsanlık Hayaletleri'ni yendikten sonra Sif'e ulaşıldığında, Sif ortadan kaybolacak ve Artorias'ın Kalkanı'nı geride bırakacak. Sif, oyuncu tarafından kurtarıldıktan sonra Uçurum'un Tanrısı Manus'e karşı savaş sırasında çağrılabilir.

Seçilmiş Ölümsüz, Sif'i Karakök Bahçesi'nde öldürmeden önce çurumun Deliğinde kurtarırsa, dövüşten önce farklı bir ara sahne oynayacaktır; ancak bu, Kaathe ile konuşmanızı engeller. Çünkü DLC'ye erişmek için Tanrı Tası'nı yerleştirmeniz ve Dük'ün Arşivleri'ni ziyaret etmeniz gerekir. Ara sahnede Sif, oyuncuyu yaklaşırken onu tanır ve bir inilti çıkarır. Kahraman, kurdun kafasını okşamak için elini uzatır, ancak Sif uzaklaşır ve Artorias'ın büyük kılıcını almadan önce kederli bir şekilde ulumaya başlar. Bu noktadan sonra mücadele normal seyrinde devam eder.

Kaynaklar[]

Advertisement