Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Firelink shrine02

Ateşbağı Mabedi, Dark Souls'da bir yerdir. Oyuncu Ölümsüz Tımarhanesi'nden kaçtıktan sonra ziyaret edilen ilk yerdir.

Açıklama[]

Ateşbağı Mabedi, Seçilmiş Ölümsüz için bir üs görevi görür ve diğer birçok konuma bağlanan bir merkez alandır. Bir karakter kurtarıldığında veya hikayelerinin bir dönüm noktasına ulaştıktan sonra, genellikle Ateşbağı Mabedi'na geçip ve bir tür hizmet sunacaklardır. Astoralı Anastacia, kamp ateşi'nin Ateş Bekçisi'dir.

Herhangi bir anahtar eşya (Tanrı Ruhu veya Artorias'ın Anlaşması gibi) oyun sırasında düşerse, Kralarayan Frampt'in konumunun arkasındaki sandıkta yeniden ortaya çıkar.

Karakterler[]

Aşağıda, oyun sırasında Ateşbağı Mabedi'nde başlayan veya Ateşbağı Mabedi'ne taşınan karakterlerin bir listesi bulunur:

  • Yılgın Savaşçı: Kamp ateşinin yanında oturur, Kralarayan Frampt gözüktüğünde oyuncu onunla konuştuktan sonra kaybolur.
  • Astoralı Anastacia: Yılgın Savaşçının yanındaki merdivenlerin altındaki bir kafeste bulunan yerel bir ateş bekçisi.
  • Thorolundlu Petrus: Mucizelerin öğretmenidir, asansöre giden merdivenlerin yanında bulunur.
  • Thorolundlu Reah : Gelişmiş mucizelerin öğretmenidir, Petrus'un yakınında bulunur. Ateşbağı'ndayken herhangi bir büyü teklif etmeyeceğini unutmayın.
  • Thorolundlu Vince: Reah'la birlikte ortadan kaybolacak arkadaşı ve koruması.
  • Thorolundlu Nico: Reah'la birlikte ortadan kaybolacak arkadaşı ve koruması.
  • Carimli Şövalye Lautrec: Ateş bekçisinin kafesinin yakınında bulunur, Anastacia'nın ölümünden sonra ortadan kaybolacaktır.
  • Vinheimlı Griggs: Kurtarıldıktan sonra Ölümsüz Kasabası'na giden merdivenlerin yakınında bulunacak olan büyücülük öğretmeni.
  • Büyük Bataklıklı Laurentius: Derinlikler'de kurtarıldıktan sonra Ateşbağı'na gelen ateş kahinliği öğretmeni. Kamp ateşi ile Kralarayan Frampt'ın alanı arasında yer alan Laurentius, oyuncuya Kehanet Alevi'ni verecektir.
  • Büyük Şapkalı Logan: Sen'in Hisarı'ndan kurtarıldıktan sonra Ateşbağı'na gelen gelişmiş büyücülük öğretmeni. Griggs'in yakınında bulunabilir.
  • Kralarayan Frampt: Uyanış Çanları çalındıktan sonra Ateşbağı'na ulaşan İlkel Yılan. Daha öncesinde su ile doldurulmuş havuzda görünecektir.
  • Zenalı Domhnall: Her iki Uyanış Çanı da çalındıktan sonra Ateşbağı'na varan tüccar, Ölümsüz Kasabası'na giden su kemerinin altında bulunur.
  • Ingward: Yeni Londo Harabeleri'nin üç Mühürleyeninden biri. Dört Kral'ın yenilgisinden sonra oyuncu onunla konuştuğunda Ateşbağı'na gelir.
  • Patches: Mezar Tanrısı Nito yenildikten sonra Ateşbağı'na vardığında suçlu hayatından vazgeçen ve tüccar olan eski bir hırsız. Kralarayan Frampt'in yakınında bir oyuk içinde bulunur.
  • Catarinalı Siegmeyer: Anor Londo'da kurtarıldıktan sonra Ateşbağı'na gelen Catarina Şövalyesi.
  • Catarinalı Sieglinde: Siegmeyer'ın Dükün Arşivleri'ndeki Altın Kristal Golem'den kurtarıldıktan sonra Ateşbağı'na gelen kızı.
  • Büyük Karga: Ateşbağı Mabedi ve Ölümsüz Tımarhanesi arasında bir ulaşım aracı görevi gören sürekli bir varlık.
Advertisement