Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Firekeeper anastacia
"Ah, o suratsız kızı gördün mü? ...Ateş Bekçisi. O kamp ateşini yakılı tutmak zorunda kaldı. Üzücü, gerçekten. O bir dilsiz. Ve bu terk edilmiş yere hapis edildi. Muhtemelen boş yere hiçbir tanrının adını anmasın diye köyünde dilini kesmişler. Bu kurbanlar bunlara katlanmaya nasıl devam edebiliyor? Ben olsam hemen tükenip biterdim. Hah ha ha ha ha ha!"
Yılgın Savaşçı

Kül Kız olarak da bilinen Astoralı Anastacia, Dark Souls'da bir Ateş Bekçisi'dir. Ateşbağı Mabedi'ndeki kamp ateşini yakılı tutar. Oolacilelı Dusk'ı da seslendirmiş Emma Pierson tarafından seslendirildi.

Konum[]

Kendisi kamp ateşinin hemen altında, Yılgın Savaşçı'nın hemen solundaki merdivenlerin aşağısında bulunabilir.

Konu[]

Başlangıçta, konuşma kabiliyeti yoktur çünkü dili uzun zaman önce kesilmiştir. Buna rağmen, oyuncular onunla hala etkileşimde bulunabilir. Diğer Ateş Bekçileri gibi, Anastascia Ateş Bekçisi Ruhu karşılığında Estus Şişesi'ni güçlendirebilir.

Ölüm ve yeniden canlandırma[]

Vebalı Kasaba'dan Ateş Bekçisi Ruhu alındığında veya iki Uyanış Çanları çalındığında Carimli Şövalye Lautrec, Anastacia'yı öldürecek ve Ateşbağı Mabedi'ndeki kamp ateşi etkisiz hale getirecek. Anastacia arkasında Kirli Set ve Kara Gözbebeği'ni bırakacaktır. Kara Gözbebeği bir işgal eşyasıdır, oyuncuların Lauctrec'in dünyasını işgal edip onu yenmelerine ve Anastacia'nın Ateş Bekçisi Ruhunu almalarını sağlar.

Anastacia'nın ruhunu kafese geri götürmek onu canlandıracak ve Ateşbağı Mabedi'nin kamp ateşini yeniden alevlendirecektir.

Anastacia yeniden canlandırıldıktan sonra, eğer oyuncu Tanrı Tası'nı yerleştirmişse ve en az bir Tanrı Ruhu veya Vasiyet Edilmiş Tanrı Ruhu Parçası sunmuşsa ve sonrasında Anastacia ile konuşursa, Anastacia Ateşbağı Mabedi'nin kamp ateşini sonuna kadar alevlendirecek.

Hikaye[]

Anastacia, kendisi de dahil olmak üzere, çeşitli karakterler tarafından bahsedilmiştir. Kendisinden konuşması bakımından "ahlaksız" olarak söz eder. Dili geri getirildikten sonra bile oyuncuya çok az bilgi verdiği için, kendisini bu kadar ahlaksız yapan şeyin ne olduğu belli değildir. Eşya açıklamalarından Anastacia'nın kendi sürgünü, hatta hapsedilmesini kendisi seçtiğine ima edilir.

Advertisement