Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Artorias of the Abyss Cover
Bu Sayfa Dark Souls için indirilebilir içerik hakkındadır. Karakter için, Şövalye Artorias'a bakınız.

Artorias of the Abyss Dark Souls oyunu için bir ek pakettir. Başlangıçta Dark Souls: Prepare to Die Edition'ın bir parçası olarak önce PC ve daha sonra konsollar için aynı isimde DLC olarak piyasaya sürüldü. Prepare to Die Edition'ın bir konsol versiyonu da daha sonraki bir tarihte yayınlandı.

Oolacile'e Ulaşmak[]

Oyuncu önce Karanlık Kök Havzası'na seyahat etmeli, Hydra'yı yenmeli, ardından Altın Kristal Golem'i yenerek Oolacilelı Dusk'ı serbest bırakmalıdır. Oradan, oyuncu Dükün Arşivi'nden Kırık Kolye'yi almalıdır. Kolyeyi aldıktan sonra, Karakök Havzası'nda Hydra ile karşılaşılan yerin yakınında karanlık bir yarık belirecek. Bunu incelemenin ardından oyuncu Oolacile'e gönderilecek.

Konu[]

"Artorias of the Abyss" ile ilgili her şey teknik olarak isteğe bağlı olsa da, ana hikaye Seçilmiş Ölümsüz'ün Uçurumun Babası Manus'ü yenip Oolacilelı Dusk'ı kurtararak Şövalye Artorias'ın yerini almasıdır.

Hikaye[]

"Artorias of the Abyss", Oolacile bölgesinde, "Dark Souls" olaylarından yaklaşık 200 ila 300 yıl önce geçmektedir.[note 1] Gwyn'in Dört Şövalyesi'nin üçünü içerir. DLC'deki olaylar, Nashandra Manus'un ruhunun bir parçasından doğduğu için Dark Souls II hikayesiyle de ilgilidir.

Notlar[]

  1. Bir röportaj sırasında Namco Bandai'de çalışan Daisuke Uchiyama, oyunun 200-300 yıl önce geçtiğini belirtti [1] [2], ancak bu oyunun hiçbir yerinde özel olarak belirtilmemiştir.
Advertisement