Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

Dark Souls'un açılış sahnesi ve anlatımıdır. Anlatım, Pik Sen Lim tarafından seslendirilmiştir.

Kadimlerin Çağı'nda, dünya biçimsizdi ve sisle kaplanmıştı. Kül rengi kayalıkların, Ulukayın ve ebedi ejderlerin diyarı idi. Fakat bir gün, ateş çkageldi. Ve ateş ile, ayrışma ortaya çıktı. Sıcak ve soğuk, yaşam ve ölüm, ve tabii ki, aydınlık ve karanlık. O anda, karanlıktan çıkanlar, ateşin cazibesine yürüdüler. Ve Tanrı Ruhları'nı ateşin kıyısında buldular. Nito, Ölülerin ilki. İzalith Cadısı, ve onun Kaos ateşinin kızları. Gwyn, Güneş Işığı Tanrısı ve sadık şövalyeleri. Ve gizlenen cüce, çok kolayca unutulmuş.

Tanrı Ruhları'nın kudreti ile, Ejderlere meydan okudular. Gwyn'in kudretli yıldırımları, Ejderlerin taştan pullarını soydu. Cadıların alevi, ateş fırtınaları kopardı. Nito, savaşı ölüm salgınına boğdu. Ve Pulsuz Seathe'in kendi ırkına ihaneti ile, kadim ejderler en sonunda yenildi.

Böylece Ateş Çağı başlamış oldu. Fakat eninde sonunda, ateş sönecek ve geriye sadece karanlık kalacak. Şimdi bile, ateş sönmeye yüz tutmuştur. İnsanlar ışığı göremezken, sadece bitmek bilmeyen geceleri görürler. İnsanlar arasında uğursuz Karanlık Halka görülmeye başlar.

Evet, aynen öyle. Karanlık Halka, Ölememişleri lekeler. Ve bu topraklarda, Ölememişler yakalanır ve kuzeye gönderilir. Ki orada hapsolup dünyanın sonunu beklesinler... Bu, senin kaderin.

Advertisement