Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement

"İlerleyip göreceksin ki, Uçurum antik bir canavarın babası idi, ve Oolacile'i tamamen yutmak ile tehdit etmekte. Şövalye Artorias bunu durdurmak için geldi, ama böyle bir kahramanın zerre kadar Karanlığı yok. Kuşkusuz, o Uçurum tarafından yutulacak, zifiri karanlığına yenik düşecek... Gerçekten de, Uçurum durdurulamaz olabilir..."
Elizabeth

Uçurum Gezgini Artorias olarak da bilinen Şövalye Artorias, Dark Souls'da bir ana düşmandır. Kendisi Artorias of the Abyss DLC'sine özeldir.

Konum[]

Şövalye Artorias, Oolacile Kasabası'nın kolezyum bölgesinde, Kraliyet Ormanı'nın sonunda yer alır.

Açıklama[]

Seçilmiş Ölümsüz onunla karşılaştığında, Artorias'ın zaten Uçurum tarafından lekelenmiş olduğu, zırhının çürüdüğü ve karanlık bir aura sızdırdığı görülüyor. Sakat kolu, muhtemelen kendisinin artık kayıp olan bir kalkan aracılığıyla kurt yoldaşını Uçurum'dan korumasının sonucudur. Aynı şekilde Uçurum tarafından tüketilmiş, ancak yine de etkisiz olmaktan çok uzak olan bir büyük kılıca sahiptir. Akıl sağlığını yitiren şövalye, miğferinin mavi örtüsünün altında uluyarak vahşi ve canavarca bir tutum sergilemektedir.

Hikaye[]

Uçurum Gezgini Bay Artorias, Tanrı Gwyn'in Dört Şövalyesi'nden biriydi.[1] Kendisi yalnızca geçmişte ortaya çıkar, Seçilmiş Ölümsüz, Kuzey Ölümsüz Tımarhanesi'nden kaçtığında ölmüş olur.

Kaynaklar[]

  1. Kurt Yüzüğü açıklaması.
Advertisement