Dark Souls Türkiye Wikia
Advertisement
Undead parish02

Ölümsüz Cemaati, Dark Souls'da bir yerdir. Hem yeni hem de eski Ölümsüz Kilisesini ve diğer çeşitli binaları içeren küçük bir yerdir.

Yakın yerler[]

  • Ölümsüz Kasabası
  • Karanlık Kök Bahçesi
  • Ateşbağı Mabedi - Asansör aracılığı ile, Cemaatten etkinleştirildikten sonra çalışır hale gelir.
  • Sen'in Hisarı - Oyuncu her iki Uyanış Çanı'nı da çaldıktan sonra açılır.

Kamp ateşleri[]

Ölümsüz Cemaati bölgesinde iki tane kamp ateşi bulunur, bunların ikisi de ışınlanma noktalarıdır.

  • Güneş Işığı Sunağı Işınlanma Noktası - Boğa İblisi'nden sonra, köprünün karşısında, Zalim Ejderha tarafından korunan eşiğin ilerisinde.
  • Ölümsüz Cemaati Işınlanma Noktası - Berenike Şövalyesi'nin ötesinde, Ölümsüz Cemaat Kilisesi'nden çıkan dar köprünün karşısındaki yapıda. Demirci Andre'in yukarısındaki eski Ölümsüz Kilisesi'nde bulunur.

Anlaşma[]

  • Güneş Işığı Savaşçısı - Güneş Işığı Sunağı'nda dua ederek veya Solaire, Güneş Işığı Sunağı'na gelince onunla konuşularak katılınabilir.

Karakterler[]

  • Astoralı Andre (tüccar ve demirci)
  • Carimli Şövalye Lautrec (beyaz hayalet) - Gizemli Anahtar ile açılabilen bir hücre içindedir. Oyuncu onu özgür bırakırsa, kendisi bir beyaz hayalet olarak Zil Gargoylelar savaşına çağrılabilir.
  • Carimli Oswald (tüccar)
  • Thoroloundlu Reah (tüccar)
  • Astoralı Solaire (altın hayalet) - Zil Gargoylelar savaşına çağrılabilir. Ayrıca Anor Londo'da Ornstein ve Smough'u yendikten sonra Güneş Işığı Sunağı'nda görünür ve burada oyuncuların Güneş Işığı Savaşçısı anlaşmasına katılmasına önayak olur.
Advertisement