Dark Souls Wiki
Advertisement

Zestaw księżycowego motyla – lekki zestaw z gry Dark Souls II.

Źródło[]

Skrzydła, karwasze i spódnicę można kupić u Zbrojmistrza Maughlina w NG+ (Kapelusz w NG++). Całość kosztuje 45 000 dusz. Jednak cały zestaw można kupić przed NG+ po spaleniu dwóch żarów ascezy w Majuli.

Opis[]

Zestaw księżycowego motyla jest jedynym w swoim rodzaju zestawem, który emituje aurę trucizny, która zatruwa wszystkich wrogów i NPC, gdy znajdują się w pobliżu. Gromadzenie trucizny nie jest stałe, jest ona emitowana co kilka sekund. Każdy element zestawu ma własną wartość narastającej trucizny, więc noszenie wielu elementów zwiększy jej siłę. Oprócz aury trucizny skrzydła i spódnica zwiększą zarówno większą odległość skoku, jak i zmniejszą obrażenia od upadku, i mogą być połączone z pierścieniem srebrnego kota. Pozwala również graczowi skakać bez sprintu.

Należy zauważyć, że praktycznie każdy tłum, który jest podatny na truciznę, w tym przyjaźni NPC, zyskują nagromadzenie trucizny podczas noszenia jakiejkolwiek części tego zestawu. Może to spowodować, że staną się wrodzy po pewnym czasie, a usunięcie zbroi jako środka ostrożności jest zalecane w przypadku zbliżania się do kupców i tym podobnych.

Skład zestawu[]

  • Kapelusz księżycowego motyla
  • Skrzydła księżycowego motyla
  • Karwasze księżycowego motyla
  • Spódnica księżycowego motyla
Advertisement