Dark Souls Wiki
Advertisement
Maughlin 1

Zbrojmistrz Maughlin – postać z gry Dark Souls II.

Rola w grze[]

Podczas pierwszego spotkania, Maughlin zaznacza, że przybył do Majuli w poszukiwaniu nowych klientów, z dala od chciwych kupców ze swojej ojczyzny, Volgen. Maughlin najpierw sprzedaje tylko kilka podstawowych pancerzy; jednak ilość jego towarów będzie stopniowo rosnąć, gdy gracz wyda więcej dusz w jego sklepie.

  • Po wydaniu u niego 1000 dusz, będzie miał na sprzedaż zestaw armii królewskiej i zestaw elitarnego rycerza, a także zbroje bossów. Jednak aby te ostatnie były dostępne, gracz musi najpierw pokonać samych bossów.
  • Po wydaniu u niego 15 000 dusz, Maughlin ucieszy się, że jest bogaty i będzie miał na sprzedaż zestaw Alvy, niezwykle lekki, średni zestaw z wysoką obroną.
  • Jeśli gracz odwiedzi go bez ani jednej duszy (pod warunkiem, że wydano równo 15 000 dusz u niego), kupiec ulituje się i da nam za darmo przeźroczysty zestaw Aurousa.

Maughlin jest początkowo przedstawiony, jako osoba łagodna, nieśmiała i przygnębiona, głównie przez jego nieudane wysiłki, jako kupiec. Wraz z rozwojem gry, jego sklep zacznie się rozwijać, a jego pewność siebie będzie rosnąć. W końcu biznes zaczyna rozkwitać, a Maughlin jest całkowicie uradowany, twierdząc nawet, że jest tak bogaty, iż nie musi już więcej wracać do swojego domu. Jednak zacznie też powoli zapominać, gdzie właściwie jest jego dom.

Historia[]

Maughlin jest kupcem pochodzącym z zachodniej krainy Volgen. Podróżował od krainy do krainy sprzedając swoje towary. Jednak jego biznes kręcił się coraz słabiej, przez co wpadł w depresję i zatrzymał się w Drangleic.

Notki[]

  • Pomimo bycia nieśmiałym na początku, nie będzie się w ogóle bał walki. Potrafi się leczyć za pomocą butelek estusa.
  • W walce posługuje się falcjonem.
  • Ożywienie go kosztuje 3 500 dusz. Jego nagrobek pojawia się po 3 godzinach rozgrywki.

Galeria[]

Advertisement