W Dark Souls III są cztery zakończenia, które gracz może wybrać:

Zakończenia[]

Zjednoczenie Pierwszego Płomienia[]

Zakończenie to uzyskuje się poprzez rozpalenie ogniska, które pojawia się po pokonaniu Duszy Pogorzelisk. W tym zakończeniu Nierozpalony próbuje zrobić to, co wszyscy inni lordowie przed nim i zjednoczyć płomień. Główny bohater wyciąga rękę i zaczyna płonąć, ale tym razem się nie odradza. Zamiast tego, Nierozpalony po prostu siada przed płomieniem, pozornie nie będąc w stanie przedłużyć jego życia, ponieważ słońce pozostaje mrocznym znakiem.

Koniec Płomienia[]

Aby uzyskać to zakończenie, gracz musi najpierw przekazać strażniczce ognia specjalne oczy i wezwać ją po pokonaniu Duszy Pogorzelisk. Jej znak znajduje się obok ogniska.

W tym zakończeniu strażniczka ognia bierze Pierwszy Płomień w swoje ręce i pozwala, by on całkowicie zgasł. Następnie mówi do Nierozpalonego o nadchodzącej ciemności i nowych płomieniach, które kiedyś się pojawią.

Następnie ona i gracz czekają, aż płomień całkowicie zgaśnie, powodując, że cały świat zostaje całkowicie pokryty mrokiem, a strażniczka ognia pyta, czy gracz nadal słyszy jej głos.

Koniec Płomienia (alternatywa)[]

To zakończenie jest w większości takie samo jak poprzednie, do pewnego momentu. Gdy ekran staje się czarny po przemówieniu strażniczki ognia, gracz może przez kilka sekund kontrolować swoją postać i ją zaatakować.

Strażniczka ognia pada wtedy na ziemię, a gracz przybija jej głowę do ziemi swoją nogą, biorąc do swojej ręki płomień, który ona wciąż trzyma w dłoniach. Narrator z intra wypowiada wersety opisujące Nierozpalonego, gdy Popielna Istota trzyma w rękach Pierwszy Płomień.

Uzurpacja Płomienia[]

„Uzurpacja Płomienia” to trzecie zakończenie; wymaga ukończenia ściśle określonej linii zadań. Gracz nigdy nie może leczyć swojego stanu Pustki u strażniczki ognia po tym, jak otrzyma ona duszę strażniczki ognia, a poszczególne zadania muszą zostać ukończone w następującej kolejności:

  • Spotkać i zrekrutować Yoela z Londoru w Osadzie Nieumarłych.
  • Porozmawiać z Yoelem w Kapliczce Zjednoczenia i pozwolić mu pięciokrotnie „wyciągnąć prawdziwą siłę”, dzięki czemu gracz otrzymuje pięć mrocznych pieczęci.
    • Jedna pieczęć jest darmowa. Pozostałe 4 zwiększają pustkę odpowiednio o 2, 6, 12 i 18 punktów. Za każdym razem, gdy gracz umiera, naliczane są punkty pustki równe liczbie zdobytych pieczęci. Dwukrotna śmierć po zdobyciu każdej pieczęci zgromadzi wystarczającą ilość pustki, aby zdobyć następną.
  • Spotkać Anri i Horace'a na ofiarnej drodze i wyczerpanie z nimi dialogów.
  • Pokonać Biskupów Głębin i znaleźć Anri w Kapliczce Zjednoczenia. Następnie trzeba wyczerpać dialog z Anri, aby dowiedzieć się, że udaje się ona do Irithyllu w Mroźnej Dolinie.
  • Znaleźć i porozmawiać z Anri w carthuskich katakumbach w pobliżu górnych poziomów skalnych wzniesień, obok mostu linowego. Odpowiedz „Nie” na jej pytanie, gdy zostaniesz zapytany o miejsce pobytu Horace'a (w przeciwnym razie Anri będzie go szukać i zostanie zabita; kończąc tym samym cały wątek).
  • Natychmiast udać się do Kapliczki Zjednoczenia i porozmawiać z Yurią z Londoru, która zasugeruje, że wkrótce odbędzie się ceremonia ślubna.
  • Wrócić do Katakumb i porozmawiać z Anri, zanim przejdzie się przez most prowadzący do Wielkiego Władcy Wolnira. Ponownie Anri będzie się zastanawiać, gdzie przebywa Horace.
    • Jeśli gracz powie Anri, gdzie jest Horace, ta go odszuka i ostatecznie stanie się pustą, kończąc tym samym cały wątek.
    • Jeśli gracz zabije Horace'a zaraz po tym, jak powie Anri, gdzie on jest (niegasnące jezioro), Anri nie zamieni się w pustą, dzięki czemu wątek będzie kontynuowany.
    • Jeśli gracz nie widział Horace'a ani nie kłamał, Anri będzie się zastanawiać, czy on ją porzucił i misja będzie kontynuowana.
  • Porozmawiać z Anri przy ognisku w kościele Yorshki w Irithyllu. W rogu będzie kilka posągów, z których jeden jest pielgrzymem ukrytym za pomocą zaklęcia Kameleon. Nie zabijaj go i pamiętaj, aby wyczerpać dialog z Anri (którą zachęca się do kontynuowania swojej misji).
  • Pokonać Pontyfika Sulyvahna i wróć do Kapliczki Zjednoczenia. Wyczerp dialog z Yurią.
  • Przejść przez Anor Londo i znaleźć pielgrzyma przed komnatą Mrocznego Księżyca, aby otrzymać szczegóły na temat ceremonii. Po wyczerpaniu dialogu idź dalej korytarzem, aby znaleźć Anri na macie ofiarnej. Użyj przycisku akcji, aby aktywować scenkę przerywnikową.
  • Porozmawiaj z Yurią w Kapliczce Zjednoczenia i wyczerp z nią dialog.
  • Cały wątek się zakończy po pokonaniu Duszy Pogorzelisk i wejściu w interakcję z ogniskiem.