Dark Souls Wiki
Advertisement

Zjednoczenie z ogniem i Mroczny władca to dwa zakończenia, które można wybrać pod koniec Dark Souls. Wybrany Nieumarły może zdecydować się na utrzymanie Epoki Ognia albo zapoczątkowanie Epoki Mroku. Do odblokowania któregokolwiek z zakończeń nie ma żadnych innych wymagań poza pokonaniem ostatniego bossa.

Zjednoczenie z ogniem[]

Zjednoczenie z Ogniem

Zjednoczenie z ogniem

To zakończenie uzyskuje się, rozpalając ognisko, które pojawia się po pokonaniu Gwyna, władcy popiołów. W ofierze Wybrany Nieumarły jednoczy Pierwszy Płomień, tak jak to zrobił wcześniej Gwyn, tym samym wypełniając cel Frampta, jakim była kontynuacja Epoki Ognia. Klątwa Nieumarłych zostanie złamana, ale pewnego dnia płomienie znów zgasną i wszystko będzie się toczyć tak jak wcześniej.

Mroczny władca[]

Mroczny Władca

Mroczny władca

To zakończenie uzyskuje się po opuszczeniu areny, po tym jak Wybrany Nieumarły pokonał Gwyna. Wszystkie pierwotne węże kłaniają się nowemu władcy, Wybranemu Nieumarłemu, który został mianowany nowym „Mrocznym Władcą”. Wybierając to zakończenie, Epoka Ognia dobiega końca, a cel Kaathe'a, jakim było rozpoczęcie Epoki Mroku, zostaje spełniony.

Advertisement