Dark Souls Wiki
Advertisement
Zagajnik Myśliwych 1

Zagajnik Myśliwych – lokacja z gry Dark Souls II.

Opis[]

Zagajnik Myśliwych to mroczny, zalesiony obszar pełen rozmaitych nieumarłych, od uzbrojonych w pałki złodziei po sztucznych nieumarłych uzbrojonych w wielkie sierpy.

Początkowo ta lokacja jest zablokowana, dopóki Licia z Lindelt nie pojawi się przy wejściu do niej, po pokonaniu smoczego jeźdźca w Wieży Płomienia Heide. Wyczerpanie dialogu z nią spowoduje przeniesienie się jej do Majuli, obok przełącznika, którego my sami nie możemy aktywować. Będzie mogła użyć przełącznika, aby mogła zmienić kierunek w stronę Zagajnika Myśliwych. Kosztować to będzie 2 000 dusz. Jako alternatywa, można ją po prostu zabić i wziąć klucz niezbędny do operowania przełącznikiem.

Historia[]

Kiedy klątwa nieumarłych zaczęła się rozprzestrzeniać po całym Drangleic, Zagajnik Myśliwych był używany jako nieumarły teren łowiecki. Stary Żelazny Król przewodniczył polowaniom, a wiele cel napotkanych w tym miejscu wykorzystywano do więzienia nieumarłych. Polowania dobiegły końca, gdy klątwa zdziesiątkowała prawie całą populację Drangleic, a nieumarli więźniowie, łotry, szkielety i inne niebezpieczne stworzenia zaczęły swobodnie wędrować po zagajniku.

Sąsiednie lokacje[]

Ogniska[]

  • Azyl Nieumarłych
  • Droga do mostu
  • Loch Nieumarłych

Postacie[]

Przeciwnicy[]

Postacie[]

Odradzający się[]

  • Sztuczni nieumarli
  • Nieumarli więźniowie
  • Wielkie ćmy
  • Łotry
  • Szkielety
  • Oprawcy
  • Nieumarli robotnicy
  • Gigantyczny bazyliszek (SotFS)

Nieodradzający się[]

Bossowie[]

Galeria[]

Advertisement