Dark Souls Wikia
Advertisement

Quotebg.pngQuotebg2.png
"Z jakiejś przyczyny nie zdołałem umrzeć zgodnie z powinnością. Cóż, być może jest mi pisany inny los."
— Yoel z Londoru

Yoel z Londoru – postać z gry Dark Souls III.

Położenie[]

  • Pierwszy raz spotyka się go na początku Osady Nieumarłych, za bramą prowadzącą w stronę przepaści, w tłumie innych jemu podobnych pielgrzymów, lecz martwych.
  • Gdy gracz zgodzi się go przyjąć na służbę, przeniesie się on do Kapliczki Zjednoczenia. Będzie stał w zaułku znajdującym się za Greiratem, na lewo od kowala.

Opis[]

Yoel pojawia się po raz pierwszy na początku Osady Nieumarłych, na skraju zniszczonego mostu. Jest jedynym ocalałym spośród wielu pielgrzymów, takich jak on. Wydaje się być uradowany obecnością Nierozpalonego i pyta się, czy może pozwolić mu służyć. Zgadzając się na jego prośbę, Yoel zostaje przeniesiony do Kapliczki Zjednoczenia, gdzie będzie sprzedawał graczowi różne zaklęcia.

Umożliwi także graczowi "wydobycie prawdziwego potencjału" czyli awansowanie, uzyskując jednocześnie mroczną pieczęć z każdym kolejnym poziomem. Gracz może to powtarzać co drugą śmierć.

Po zabiciu Stróżów Otchłani Yoel umiera i na jego miejscu pojawia się Yuria, ale tylko jeśli gracz ma 5 mrocznych pieczęci.

Advertisement