Dark Souls Wiki
Advertisement

Wyznawcy Farrona – przeciwnicy z dodatku Ashes of Ariandel do gry Dark Souls III.

Położenie[]

Są oni jednymi z głównych przeciwników w namalowanym świecie Ariandel.

Opis[]

Wyznawcy byli członkami Nieumarłego Legionu Farrona, podobnie jak Stróże Otchłani, jednak w przeciwieństwie do nich, władają inną bronią i posługują się innym stylem walki, faworyzując głównie posługiwanie się rzucanymi włóczniami i krótkimi mieczami. Podobnie jak Stróże Otchłani, będą walczyć ze sobą, jeśli odkryją, że jeden z nich jest opętany przez Otchłań.

Rodzaje[]

Istnieją cztery różne typy wyznawców.

Oszczepnicy[]

Oni pojawiają się najczęściej. Są uzbrojeni głównie w oszczepy i przez większość czasu rzucają nimi w stronę gracza. Są bardzo agresywni.

Rycerze[]

Są uzbrojeni w oszczepy i tarcze. Zawsze atakują gracza oszczepem, a tarczą blokują jego ataki.

Wyznawcy z pochodniami[]

Są oni uzbrojeni tylko w pochodnie. Posługują się jej specjalną umiejętnością, a także mogą za jej pomocą przywołać pobliskich wyznawców.

Szermierze[]

Są oni uzbrojeni w zakrzywione miecze i pochodnie. Nie posługują się specjalną umiejętnością tej drugiej broni, ale za to potrafią wyjątkowo szybko i skutecznie wymachiwać mieczem.

Historia[]

Wyznawcy byli członkami Nieumarłego Legionu Farrona, służącymi Stróżom Otchłani. Jak wynika z opisów ich broni i pancerzy, zostali oni powołani do zabicia każdego członka Legionu, który miał choćby namiastkę Otchłani w sobie. Byli cichymi zabójcami, którzy nieustannie ścigali swój cel.

Kiedy Stróże Otchłani zjednoczyli Pierwszy Płomień i stali się Władcami Pogorzelisk, wyznawcy nie mieli już żadnego celu. A kiedy Twierdza Farrona została pochłonięta przez trujące bagno, stracili miejsce, które nazywali domem. W wyniku tych wydarzeń, wyznawcy zaczęli wędrować bez celu, dopóki nie stali się pustymi i nie trafili na namalowanego świata Ariandel. Prawdopodobnie z powodu braku wyznawców, którzy by zabili skażonych Otchłanią członków Legionu, Stróże, po zbudzeniu i powrocie do Twierdzy Farrona, byli zmuszeni do zrobienia tego sobie nawzajem.

Notki[]

  • Są podatni na porozumienie.
  • Są podatki na nęcącą czaszkę.
  • Wszystkie ich ataki można sparować.

Galeria[]

Advertisement