Dark Souls Wikia
Advertisement
Dark Souls Wikia

Wielki Władca Wolnir – boss z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Na końcu carthuskich katakumb znajduje się stolik z kielichem. Po jego dotknięciu gracz przenosi się do Otchłani, gdzie rozpocznie się walka z bossem.

Opis[]

Wolnir jest ogromnym szkieletem ozdobionym biżuterią i odzianym w strzępki ubrań. Widoczny jest tylko przód jego ciała – możliwe, że nie ma nóg.

Historia[]

Dawno temu każdy z prawowitych władców z Carthusu, wedle obowiązującego prawa, był obdarzany koroną, aż Wolnir rzucił wszystkich na kolana i podbił większość królestw znanych jego ludowi. W ten sposób korony Carthusu stały się jedną, a Wolnir stał się jedynym, Wielkim Władcą.

Ostatecznie jednak uległ Otchłani i ogarnął go strach przed prawdziwą ciemnością. W związku z tym pierwszy raz pomodlił się do bogów, błagając ich o ratunek. Znalazł trochę pocieszenia w świętym mieczu i trzech złotych bransoletach. Skazał również niezliczone dusze na okropną śmierć, pragnąc samemu dłużej przeżyć.

Gdy Wolnir trafił do Otchłani, został strażnikiem grobów i odkrył tamtejszy mroczny płomień, dając w ten sposób początek nowej piromancji.

Ciekawostki[]

  • Jeśli gracz pokona Wolnira, nie niszcząc jego bransoletek, pojawi się specjalna animacja śmierci, gdzie po prostu rozpada się jak większość bossów w grze.
  • Otchłań, w której znajduje się Wolnir jest, w przeciwieństwie do pierwszej części Dark Souls, wielką, zamkniętą jaskinią z widocznymi ścianami.
  • Jedna z grafik promocyjnych ukazuje Wolnira w Zbezczeszczonej Stolicy, a nie w Otchłani.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls III
Aldrich, Pożeracz BogówBezimienny KrólBiskupi GłębinCzempion GundyrDusza PogorzeliskIudex GundyrKryształowy MędrzecLorian, starszy książę i Lothric, młodszy książęOceiros, Zatracony KrólPontyfik SulyvahnStarożytna wiwernaStary Król DemonówStróże OtchłaniTancerka z Mroźnej DolinyToczony przez klątwę drzewiecVordt z Mroźnej DolinyWielki Władca WolnirYhorm GigantZbroja zabójcy smoków (Boss)
Ashes of Ariandel
Ojciec AriandelSiostra FriedeStróż grobu czempiona i Wielki wilk, stróż grobu
The Ringed City
Książę demonówMidir MrokożercaPółmrok, włócznia kościołaRycerz-niewolnik Gael
Advertisement