Dark Souls Wikia
Advertisement

Wiedźma Chaosu Quelaag – boss z gry Dark Souls.

Położenie[]

Znajduje się w Królestwie Quelaag będącym łącznikiem między Blighttown a demonicznymi ruinami.

Opis[]

Queelag jest córą Wiedźmy z Izalith i wraz z większością jej rodziny nie udało jej się uciec przed Płomieniem Chaosu i została przez niego pochłonięta. Z powodu kontaktu z płomieniem Quelaag i jej siostra zamieniły się w pająkowate stworzenia, których górna część ciała była połączona z grzbietami potworów.

Historia[]

Była starszą siostrą Nadobnej Pani (Siostra Quelaag). Kiedy ich matka, Wiedźma z Izalith wraz z dwiema innymi siostrami stały się Łóżem Chaosu, Quelaag uciekła wraz ze swoją siostrą. Chociaż ich zdrowie psychiczne pozostało nienaruszone, ich niższa część ciała została połączona z demonicznymi pająkami. Kiedy siostra Quelaag osłabła i oślepła po udzieleniu pomocy mieszkańcom Blighttown, ona sama pozostała tam, aby chronić ją przed kimkolwiek lub czymkolwiek, co mogłoby ją skrzywdzić.

Przywołania[]

Do przywołania jest możliwa tylko jedna postać: Ludojad Mildred. Aby ją przywołać należy najpierw pokonać jej mrocznego ducha, który zaatakuje gracza w Blighttown zaraz po wyjściu z pomieszczenia z ogniskiem. Jej znak przywołania znajduje się tuż przed mgłą prowadzącą do bossa.

Ciekawostki[]

  • Queelag atakuje gracza ponieważ staje w obronie swojej siostry.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls
Czterej KrólowieDemon CapraDemon FiresageDemon StonogaDemon TaurusDemon z AzyluGargulce DzwonuGravelord NitoGwyn, władca popiołówGwyndolin Mroczne SłońceKsiężycowy MotylŁoże ChaosuNieustanne WyładowanieOrnstein Zabójca Smoków i Egzekutor SmoughPinwheelPółsmoczyca PriscillaSeath ScalelessWiedźma Chaosu QuelaagWielki Szary Wilk SifZbłąkany DemonZiewający SmokŻelazny Golem
Artorias of the Abyss
Czarny Smok KalameetManus, Ojciec OtchłaniRycerz ArtoriasStrażnik Sanktuarium
Advertisement