Dark Souls Wiki
Advertisement

Wężoczłeki przywoływacze – przeciwnicy z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Znajdują się tylko na Szczycie Arcysmoków. Jest ich tylko dwóch, pierwszy znajduje się na drugim piętrze Mauzoleum Smoczego Rodu, a drugi przed Wielką Dzwonnicą.

Opis[]

W grze pojawia się tylko dwóch przywoływaczy. Ich główna metoda walki polega na nieskończonym przywoływaniu wrogów. Zazwyczaj znajdują się poza zasięgiem gracza, co pozwala im przywołać przynajmniej jednego przeciwnika. Są bardzo słabi z bliskiej odległości, broniąc się swoimi kosturami lub rzucając słabe zaklęcia.

Pierwszy napotkany przywoływacz znajduje się na drugim piętrze Mauzoleum Smoczego Rodu i przywołuje do walki rycerzy smoczej krwi. Pierwszy z tych przeciwników upuszcza wielki miecz smoczej krwi. Dodatkowo istnieje niewielka szansa na przywołanie Havla Skały w tym miejscu. Po śmierci upuszcza on smoczy ząb i wielką tarczę Havla.

Drugiego przywoływacza można znaleźć przed dotarciem do Wielkiej Dzwonnicy. Przywołuje on Mistrza Rapierów, bardzo potężnego przeciwnika podobnego do Mistrza Miecza, tylko, że zamiast katany, posługuje się rapierem. Po śmierci upuszcza on rapier Ricarda. Tutejszy przywoływacz również ma szansę przywołać Havla.

Ciekawostki[]

  • Początkowo w grze miała być możliwość zdobycia zestawu wężoludzia, który noszą przywoływacze, jednak ostatecznie z tego zrezygnowano.

Galeria[]

Advertisement