Dark Souls Wiki
Advertisement

Wężoludzie – przeciwnicy z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Są oni głównymi przeciwnikami na Szczycie Arcysmoków. Jeden z nich pojawia się w Ogrodzie Zatraconego Króla, po pokonaniu Oceirosa.

Opis[]

Wężoludzie są potomkami Starożytnych Smoków i rasą drapieżnych istot o ludzkim ciele i głowie węża. Żyją wysoko w górach, na Szczycie Arcysmoków, gdzie są w większości odizolowani od reszty świata i wznieśli duże świątynie, by czcić swoich przodków.

Noszą brudne i poszarpane ubrania, a ich głowy są owinięte w szmaty, prawie całkowicie zasłaniające ich twarze. Uzbrojeni są głównie w parę noży lub toporki, wraz z małą lub wielką tarczą. Niektóre warianty mają również zdolność wypluwania ognistych kul.

Ich zdolności ofensywne nie ograniczają się jednak tylko do broni, którą mają w rękach, a nawet mogą uderzać lub gryźć za pomocą swoich długich, gadzich głów, odbierając dużą ilość wytrzymałości.

Ciekawostki[]

  • Przypominają wężoczłeków z pierwszego Dark Souls.
  • W serii Souls, węże są zazwyczaj uważane jako rodzaj pomniejszych smoków, być może przez ich ludzką sylwetkę, zdolność do miotania kulami ognia z pyska oraz czczenie Starożytnych Smoków jak ich przodków.
  • Wydają się być duchowymi następcami wężowej rasy z serii King's Field.

Zobacz też[]

Galeria[]

Advertisement