Dark Souls Wiki
Advertisement

Velstadt, Królewska Tarcza – boss z gry Dark Souls II.

Położenie[]

Velstadta można znaleźć w Krypcie Nieumarłych. Aby się do niego dostać, gracz musi przejść przez długi korytarz z niezniszczalnymi nagrobkami, które odradzają piromantów. Jeśli jednak spadnie się z pierwszej klatki schodowej i wejdzie się pod nią, gracz znajdzie tam pustego, którego można zabić, aby nie uderzył w dzwon i nie zbudził duchów. W wersji Sotfs jest 3 pustych, którzy mogą uderzyć w dzwon.

Opis[]

Velstadt jest potężnym rycerzem, który strzeże przejścia do króla Vendricka. W walce używa wielkiego młota przypominającego dzwon. Bardzo przypomina Garla Vinlanda z Demon's Souls, ponieważ ma podobną zbroję, broń i obowiązek.

Historia[]

Velstadt był, wraz z Raimem, prawą ręką króla Vendricka i jednym z jego najbardziej lojalnych rycerzy. Był także dowódcą jego sił zbrojnych. W pewnym momencie Velstadt i Raime pokłócili się, co skończyło się tym, że ten drugi został uznany za zdrajcę i odszedł od króla. Velstadt zawsze był po stronie swojego władcy i podążał za nim aż do Krypty Nieumarłych, kiedy monarcha uciekł z Zamku Drangleic. Pomimo tego, że później Vendrick stał się pustym, Velstadt pozostał, chroniąc go i służąc jako jego ostatnia linia obrony.

Rozszerzenie Scholar of the First Sin sugeruje, że Velstadt pochodził z Shulvy, ale opuścił ją przed atakiem rycerzy smoczej krwi.

Przywołania[]

Możliwe są do przywołania dwie postacie

  • Strażnik grobów Agdayne – możliwy do przywołania, po wyczerpaniu z nim dialogu. Jego znak znajduje się za ostatnią kolumną przed mgłą prowadzącą do bossa, po lewej stronie.
  • Wyznawczyni Scarlett (SotFS) – jej znak przywołania znajduje się w pomieszczeniu z dwiema wiedźmami z Leydii, przed pokojem z Agdaynem.

Ciekawostki[]

  • Po nałożeniu tseldorskiego zestawu i srebrnego sygnetu chciwego węża możliwe jest zdobycie 151 000 dusz.
  • Jest jednym z wielu bossów, których ciosy można sparować.
  • Ponieważ z jego duszy można stworzyć cudświętą przysięgę, można przypuszczać, że Velstadt należał do przymierza Dziedziców Słońca.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls II
Aldia, Mędrzec Pierwszego GrzechuChciwy demonDemon kuźniDemon pieśniDowódca szczurów królewskichFreja, Ulubienica KsięciaGargulce z dzwonnicyLord olbrzymówLordowie szkieletówLustrzany RycerzMag grasant i KongregacjaMroczny łowcaMytha, Zgubna KrólowaNashandraOpiekun tronu i Strażnik tronuOstatni OlbrzymPrzegniłyPrześladowcaRydwan kataSkorpionica NajkaSmoczy jeździecSmok strażnikStarożytny smokStary zabójca smokówStary Żelazny KrólStraż przednia szczurów królewskichStrażnicy ruinVelstadt, Królewska TarczaVendrickZaginiona GrzesznicaZręczny strażnik
Crown of the Sunken King
Chora hiena cmentarna, Prastary żołnierz Varg i Stary odkrywca CerahElana, Plugawa KrólowaSinh, śpiący smok
Crown of the Old Iron King
Demon kuźni (Żelazne Przejście)Rycerz oparówSir Alonne
Crown of the Ivory King
Aava, zwierzak królaLud i Zallen, zwierzaki królaSpalony Król Kości Słoniowej
Advertisement