Dark Souls Wiki
Advertisement

Tunelarze – przeciwnicy i mini-bossowie z gry Dark Souls.

Położenie[]

  • Jeden tunelarz znajduje się w kościele, w Parafii Nieumarłych, tuż przed Gargulcami Dzwonu. Jest on otoczony przez dużą grupę pustych uzbrojonych w złamane miecze. Nie odradza się po śmierci.
  • Jeden tunelarz znajduje się w Głębinach, nad wejściem do areny Ziewającego Smoka. Ten tunelarz będzie wzmacniał i wspierał bossa, jeśli nie zostanie zabity w pierwszej kolejności. Nie odradza się po śmierci.
  • Trzech tunelarzy pojawia się w archiwach książęcych. Pierwszy znajduje się na pierwszym poziomie archiwów, a pozostali dwaj znajdują się na dwóch kolejnych poziomach. Jest to jedyna lokacja, w której oni się odradzają.

Opis[]

Są to wysocy czarodzieje, przewyższający gracza, noszący charakterystyczną szatę i są uzbrojeni w mistyczny trójząb. Tunelarze mają duże umiejętności w walce i posługują się głównie potężną wersją strzały dusz. Wszyscy ci czarodzieje potrafią wykonać charakterystyczny, waleczny taniec, który wzmacnia wszystkich przeciwników w pobliżu. Potrafią się także teleportować i są niewrażliwi podczas wykonywania jej animacji.

Obrażenia zadawane przez wszystkich pobliskich przeciwników, w tym tunelarzy będą znacznie zwiększone po wykonaniu tańca. Wzmocnieni wrogowie są otoczeni niebieską aurą.

Historia[]

"Tunelarze", jak często ich nazywano, są sługami Seatha Scalelessa. Podróżowali do odległych krain w poszukiwaniu odpowiednich okazów do eksperymentów ich pana. Wzór oczu na ich hełmach pozwala Seathowi nadzorować wszystko z daleka.

Galeria[]

Advertisement