Dark Souls Wiki
Advertisement
Tron Pragnień

Tron pragnień – lokacja z gry Dark Souls II.

Opis[]

Jest to prawdziwy tron Drangleic, ukryty głęboko pod zamkiem w wielkiej jaskini dostępnej tylko dla osób z symbolem króla. Długa, skalna ścieżka biegnąca w dół od ostatniej bramy w głębi zamku prowadzi do komnaty strzeżonej przez ostatnich strażników Vendricka. Ci wojownicy służą jako ostatni bastion przeciwko Nashandrze, która pragnie zdobyć dla siebie tron, a co za tym idzie, zyskać moc Pierwszego Płomienia.

Właściwy tron jest w formie wielkiej kamiennej płyty wyrzeźbionej na kształt tronu, otoczonego piecem z pokrytego popiołem kamienia, w poprzek szczeliny wypełnionej golemami, które pomagają prawdziwemu monarsze zająć należne mu miejsce.

Historia[]

Tron pragnień służy jako środek do połączenia Pierwszego Płomienia, działając w sposób podobny do tronów w Kapliczce Zjednoczenia w Lothric, ponieważ jest zbudowany wewnątrz pieca, a popioły, które go pokrywają, wydają się wskazywać na szczątki poprzednich Władców Pogorzelisk.

Chociaż jego dokładne pochodzenie nie jest znane, struktura i popioły otaczające Tron sugerują, że istnieje o wiele dłużej niż samo Królestwo Drangleic.

Według Vendricka i Nashandry, król szukał płomienia, ponieważ wierzył, że łącząc go, może zakończyć klątwę nieumarłych. Ale później odkrył, że było to kłamstwo, ponieważ płomień znów zaczął zanikać, a klątwa powracała za każdym razem. W wyniku tego odmówił zasiadania na tronie i postanowił poszukać trwałego sposobu na zakończenie klątwy.

W pewnym momencie jego panowania, Nashandra przybyła do Drangleic, chcąc zdobyć tron pragnień i moc Pierwszego Płomienia oraz uwiodła Vendrincka, aby użyć go jako środka do osiągnięcia swojego celu, stając się jego królową.

Dużo później, po tym, jak Drangleic zostało spustoszone zarówno z powodu wojny z olbrzymami, jak i klątwy nieumarłych, wszelkie plany Vendricka i Aldii, by naprawić całą sytuację, poszły na marne, a Vendrick dowiedział się o prawdziwych planach Nashandry: chciała zasiąść na tronie, by zdobyć Pierwszy Płomień dla siebie. Vendrick szybko zainterweniował i wysłał strażnika i opiekuna, aby strzegli tronu. Następnie uciekł do Krypty Nieumarłych, gdzie ostatecznie został pustym, aby zachować swój pierścień i duszę z dala od niepowołanych rąk. Zrobił to wszystko, próbując powstrzymać Nashandrę.

Rola w grze[]

Tron pragnień to ostatnia lokacja w Dark Souls II, gdzie Nosiciel Klątwy musi pokonać Strażnika i Opiekuna oraz Nashandrę, aby stać się prawdziwym monarchą i zdobyć tron. Jeśli jednak gracz zabił Vendricka przed Nashandrą, Aldia pojawi się jako finałowy boss.

Szmaragdowa Herold pojawia się również przy wejściu do Tronu, gdzie ujawnia swoje prawdziwe imię. Następstwie ona lub Aldia będą pełnić rolę narratora, w zależności od wybranego zakończenia.

Do tej lokacji można się dostać jedynie posiadając królewski pierścień, a do samego tronu można się dostać tylko posiadając braterstwo olbrzyma.

Upiory[]

Bossowie[]

Advertisement