Dark Souls Wiki
Advertisement
Szmaragdowa Herold

Szmaragdowa Herold – postać z gry Dark Souls II.

Rola w grze[]

Szmaragdowa Herold służy graczowi jako środek do podnoszenia poziomów przy pomocy pozyskanych dusz w zastępstwie za ogniska, tak jak to miało miejsce w pierwszej części Dark Souls.

Daje również graczowi butelkę estusa po przedstawieniu się. Przynoszenie jej odłamków estusa zwiększy ilość maksymalnych użyć butelki.

Po dotarciu do Smoczej Kapliczki wręcza graczowi stare pióro.

Historia[]

Prawdziwe imię Herold, nadane jej przez smoki to Shanalotte. Została stworzona w celu przełamania klątwy nieumarłych, jednak jej twórcy ponieśli klęskę i nie wyszła tak jak tego pragnęli. Mimo tego kieruje nieumarłych do tronu pragnień, czekając na kogoś na tyle potężnego, by pokonać posiadaczy czterech wielkich dusz, zająć miejsce władcy po Vendricku i położyć kres klątwie.

Ostatecznie znalazła tego kogoś w Nosicielu Klątwy, nieumarłym z odległej krainy, bez jakiejkolwiek pamięci o swojej przeszłości. Shanalotte prowadziła go w jego podróży, mówiąc mu by szukał dusz i króla. Kiedy udało mu się pozyskać cztery potężne dusze, droga do Zamklu Drangleic, domu Vendricka stanęła przed nim otworem. Shanalotte oczekiwała go na zewnątrz, polecając mu udać się do środka.

Następnie pojawiła się w Krypcie Nieumarłych, gdzie Vendrick, który stał się pustym przemierzał bez celu swoją komnatę. Po zdobyciu królewskiego pierścienia przez Nosiciela Klątwy, Herold poinstruowała go by podążał piętnem władcy i odbył podróż na wschód.

Shanalotte spotkała się z Nosicielem Klątwy, gdy ten przybył do Smoczej Kapliczki, wyjawiła mu tam prawdę o swoich początkach i imię. Oznajmiła również, że to jej manifestacja go tam pokierowała i była tą, która przez cały czas go prowadziła. Skierowała Nosiciela na szczyt kapliczki, gdzie oczekiwał go starożytny smok.

Ostatni raz spotkała się z nim przed wejściem do tronu pragnień, gdzie przestrzegła go przed Nashandrą, która pożądała mocy płomienia oraz wielkiej duszy dla siebie i niewątpliwie podąży za nieumarłym, jednak ten będzie musiał wytrwać na swojej drodze.

Jeżeli Nosiciel Klątwy zdecyduje się posiąść tron, Shanalotte będzie pełnić rolę narratora podczas jego wstąpienia, wyjaśniając, że rozpalenie płomienia spowoduje ponowny rozkwit dusz, jednak wydarzenia, które już zaszły rozegrają się na nowo, a od jego wyboru zależeć będzie, czy podąży tą drogą lub się jej wyrzeknie.

Walka[]

Jeśli gracz obniży jej zdrowie do połowy, Herald odmówi prób podjęcia jakiejkolwiek rozmowy i będzie jedynie stała w miejscu. Odpoczynek przy ognisku zresetuje jej zdrowie, jednak wciąż będzie ignorować gracza. Dopiero odpuszczenie grzechów u Cromwella przywróci jej stan do normalności.

Ciekawostki[]

  • Chociaż w plikach gry istnieje jej dziecięcy model, nie ma żadnych linii dialogu wyjaśniających roli, jaką jej młodsza wersja mogłaby odegrać.
  • Ma heterochromię-różnobarwność tęczówki; jej lewe oko jest brązowe, podczas gdy prawe, skryte pod włosami, jest fioletowe. Jedyny sposób, by je zobaczyć to ustawić kamerę w taki sposób, by przejrzała przez jej model postaci.

Galeria[]

Advertisement