Dark Souls Wikia
Advertisement

Strażnik Sanktuarium – boss, a później zwykły przeciwnik z dodatku Artorias of the Abyss do gry Dark Souls.

Położenie[]

Znajduje się na samym początku dodatku, na półotwartej arenie po wyjściu gracza z jaskini, w której znajdowało się pierwsze ognisko.

Opis[]

Strażnik Sanktuarium jest hybrydą kilku różnych stworzeń. Ma on ciało wielkiego lwa połączone częściowo z kozą i z wielkim ogonem skorpiona z tyłu. Oprócz tego ma też dwie pary wielkich skrzydeł.

Lwie ciało bestii ma czerwone, świecące oczy i wielkie łapy, których używa do uderzania przeciwnika. Jego tylne, kozie nogi mają ciemnofioletowy kolor i może za ich pomocą wykonywać silne kopnięcia. Jego wielkie rogi na głowie służą do szarżowania i taranowania swoich przeciwników, a jego cztery skrzydła pozwalają mu latać przez krotki czas i uwalniać silne podmuchy wiatru. Jego ogon zaś posiada silną truciznę i jest najeżony kolcami. Oprócz tych śmiercionośnych umiejętności, strażnik potrafi miotać błyskawicami z pyska.

Ciekawostki[]

  • Strażnik Sanktuarium wyglądem przypomina hybrydy z różnych mitologii. Najbardziej podobny jest do mantikory z mitologii perskiej i chimery z mitologii greckiej.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls
Czterej KrólowieDemon CapraDemon FiresageDemon StonogaDemon TaurusDemon z AzyluGargulce DzwonuGravelord NitoGwyn, władca popiołówGwyndolin Mroczne SłońceKsiężycowy MotylŁoże ChaosuNieustanne WyładowanieOrnstein Zabójca Smoków i Egzekutor SmoughPinwheelPółsmoczyca PriscillaSeath ScalelessWiedźma Chaosu QuelaagWielki Szary Wilk SifZbłąkany DemonZiewający SmokŻelazny Golem
Artorias of the Abyss
Czarny Smok KalameetManus, Ojciec OtchłaniRycerz ArtoriasStrażnik Sanktuarium
Advertisement