Dark Souls Wiki
Advertisement

Strażnicy ruin – zbiorowy boss, a później zwykli przeciwnicy w grze Dark Souls II.

Położenie[]

Znajdują się w Zaginionej Twierdzy jako bossowie. Mgła prowadząca do nich jest strzeżona przez dużą grupę królewskich szermierzy. Jest to walka z trzema przeciwnikami naraz.

Strażnicy pojawiają się również w Zamku Drangleic jako normalni, odradzający się przeciwnicy. Znajdują się za specjalnymi drzwiami otwieranymi za pomocą dusz przeciwników zabitych w pobliżu nich.

Ogólne informacje[]

Strażników ruin można znaleźć w Zaginionej Twierdzy obok dużej grupy królewskich szermierzy. Jest to walka trzech na jednego, a gracz musi osiągnąć zwycięstwo poprzez oddzielanie poszczególnych strażników od siebie i pokonywanie ich jeden po drugim.

Znak przywołania Pielgrzyma Bellclaire'a, białego upiora NPC, można znaleźć w celi na korytarzu przed mgłą prowadzącą do areny z bossem. W Scholar of the First Sin można też znaleźć znak przywołania Felicii Śmiałej, w pobliżu przełącznika ściennego w pokoju przed korytarzem z celami więziennymi.

Łącznie pięciu strażników ruin pojawia się jako odradzający się przeciwnicy w Zamku Drangleic. Można ich znaleźć za kilkoma drzwiami znajdującymi się za ogniskiem Królewska Brama, z dużą liczbą kamiennych żołnierzy strzegących pomieszczenia. Aby otworzyć drzwi, wymagane jest umieszczenie w nich duszy, więc należy zabić kamiennego żołnierza w ich pobliżu, tracąc w ten sposób dusze dla siebie.

Historia[]

Strażnicy ruin byli bezkształtnymi duszami, opętującymi różne zbroje. Wydawali się strzec Zaginionej Twierdzy i Zamku Drangleic, co w połączeniu z ich naturą, jako dusze kontrolujące zbroje, czyni ich czymś podobnym do pancernych żołnierzy.

Ich konstrukcja była oparta na zbrojach kompanii rycerzy, którzy zostali wezwani przez Starego Króla, aby odzyskać Mroczną Duszę w Mieście Pierścienia. Niestety ponieśli tak wielką porażkę, że pozostało im tylko poprzysiąc wierność Sędziemu Gigantowi.

Ciekawostki[]

  • Ich zbroja wydaje się być mocno inspirowana niemiecką zbroją Stechzeug, która została stworzona dla Joustinga.
  • Ich broń wydaje się być inspirowana szwajcarskim, lucereńskim młotem.
  • Ich imiona mogą być oparte na różnych nazwach pochodzących ze świata rzeczywistego, które mają swoje znaczenie w różnych językach. Co ciekawe, wszystkie nazwy stanowią jakąś cechę.
    • Yahim jest indyjskim nazwiskiem o nieznanym znaczeniu. Może również pochodzić od hebrajskiego, męskiego imienia Yamin, które oznacza "prawa ręka" lub "błogosławiony". W Sankrycie Yamin to imię (dla obu płci), które tłumaczy się, jako "Ciemność".
    • Ricce może wywodzić się od nordyckiego, kobiecego imienia Ricci, co oznacza "zawsze silny".
    • Alessia to włoskie, kobiece imię, które oznacza "obrońca".
  • Podczas walki z nimi przygrywa ten sam motyw muzyczny, co przy walce z demonem kuźni.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls II
Aldia, Mędrzec Pierwszego GrzechuChciwy demonDemon kuźniDemon pieśniDowódca szczurów królewskichFreja, Ulubienica KsięciaGargulce z dzwonnicyLord olbrzymówLordowie szkieletówLustrzany RycerzMag grasant i KongregacjaMroczny łowcaMytha, Zgubna KrólowaNashandraOpiekun tronu i Strażnik tronuOstatni OlbrzymPrzegniłyPrześladowcaRydwan kataSkorpionica NajkaSmoczy jeździecSmok strażnikStarożytny smokStary zabójca smokówStary Żelazny KrólStraż przednia szczurów królewskichStrażnicy ruinVelstadt, Królewska TarczaVendrickZaginiona GrzesznicaZręczny strażnik
Crown of the Sunken King
Chora hiena cmentarna, Prastary żołnierz Varg i Stary odkrywca CerahElana, Plugawa KrólowaSinh, śpiący smok
Crown of the Old Iron King
Demon kuźni (Żelazne Przejście)Rycerz oparówSir Alonne
Crown of the Ivory King
Aava, zwierzak królaLud i Zallen, zwierzaki królaSpalony Król Kości Słoniowej
Advertisement