Dark Souls Wikia
Advertisement
Dark Souls Wikia

Stary Król Demonów – opcjonalny boss z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Boss znajduje się w okolicach niegasnącego jeziora. Gracz, biegnąc w stronę dużego robaka strzelającego błyskawicami, a następnie mijając schody na wzgórzu, znajdzie arenę z bossem (ognisko jest w jaskini po prawej).

Opis[]

Stary Król Demonów to jedna z wielu istot zrodzonych z Płomienia Chaosu i jeden z ostatnich przedstawicieli tej wymierającej rasy. Mieszka w dużej komnacie otoczonej trupami Demonów Capra, Zbłąkanych Demonów i Demonów Stonóg.

Historia[]

Stary Król Demonów był jednym z wielu przedstawicieli swojej rasy zrodzonych z Płomienia Chaosu, ale po zniszczeniu Łoża Chaosu i pokonaniu księcia demonów, linia tych istot zaczęła słabnąć bez możliwości utrzymania jej. Król demonów był jednym z niewielu przedstawicieli gatunku, któremu udało się uchronić przed wyginięciem, lecz po zgaśnięciu Płomienia Chaosu powoli zaczął chylić się ku upadkowi.

Przywołania[]

Do walki można przywołać dwie postacie:

  • Zabójca rycerzy Tsorig – możliwy do przywołania, jeśli gracz pokonał Tsoriga jako mrocznego upiora w carthuskich katakumbach. Jego znak znak przywołania znajduje się tuż przy ognisku w demonicznych ruinach.
  • Cuculus z Wielkiego Bagna – jej znak przywołania znajduje się przy schodach prowadzących do areny bossa.

Ciekawostki[]

  • Ciało Demona Stonogi można zobaczyć wśród wielu demonicznych ciał obejmujących arenę bossa.
  • Podczas drugiej fazy walki można usłyszeć nieco zremiksowany motyw muzyczny Łoża Chaosu.
  • Ostateczny atak Króla wycieńcza go tak bardzo, że upada na ziemię i jedyne, co robi, to uderzanie swoim kosturem o ziemię.

Galeria[]

Muzyka[]

Bossowie Dark Souls III
Aldrich, Pożeracz BogówBezimienny KrólBiskupi GłębinCzempion GundyrDusza PogorzeliskIudex GundyrKryształowy MędrzecLorian, starszy książę i Lothric, młodszy książęOceiros, Zatracony KrólPontyfik SulyvahnStarożytna wiwernaStary Król DemonówStróże OtchłaniTancerka z Mroźnej DolinyToczony przez klątwę drzewiecVordt z Mroźnej DolinyWielki Władca WolnirYhorm GigantZbroja zabójcy smoków (Boss)
Ashes of Ariandel
Ojciec AriandelSiostra FriedeStróż grobu czempiona i Wielki wilk, stróż grobu
The Ringed City
Książę demonówMidir MrokożercaPółmrok, włócznia kościołaRycerz-niewolnik Gael
Advertisement