Dark Souls Wiki
Advertisement

Srebrny rycerz Ledo – postać i przeciwnik z dodatku The Ringed City do gry Dark Souls III.

Położenie[]

Pojawia się jako mroczny upiór w małym pomieszczeniu, na końcu ulic Miasta Pierścienia.

Po dotarciu do dolnej części schodów ulicy, trzeba skręcić w lewo, aby znaleźć drabinę umożliwiającą dostęp do szczytu budynków. Stamtąd należy zejść na kamienną ścieżkę prowadzącą w stronę zniszczonej wieży. Na jednym z balkonów wspomnianej wieży Ledo zaatakuje gracza.

Jest on także przyzywany od czasu do czasu przez Sędziów Gigantów.

Opis[]

Ledo nosi zestaw srebrnego rycerza i jest uzbrojony w wielki młot.

Historia[]

Ledo był jednym z oryginalnych srebrnych rycerzy, służącym Lordowi Gwynowi, który wyrobił sobie nazwisko, lecz nie zyskał takiej sławy jak Czterej Rycerze Gwyna. Ledo, znany ze swojego ekscentrycznego charakteru, podróżował po świecie i zaprzyjaźnił się z wieloma istotami, takimi jak Olbrzymi Sędziowie, czy nawet sam Havel Skała.

Ciekawostki[]

  • Duch Ledo może zostać wezwany przez Olbrzymich Sędziów, by zaatakować gracza. Może to być spowodowane przyjaźnią między nim a olbrzymami.
  • W plikach gry znajdują się cztery nieużywane ikony, które tworzą kompletny zestaw zbroi, który dzieli cechy zestawu Srebrnego Rycerza i zestawu rycerskiego z Millwood; jednak odpowiednie modele i tekstury tej zbroi nie istnieją w plikach gry. Spekuluje się, że pierwotnie miał to być zestaw Leda i że będzie go nosił podczas inwazji. Podczas odpowiadania na pytania społeczności deweloperzy stwierdzili, że zestaw nie został wprowadzony ze względu na lore.

Galeria[]

Advertisement