Dark Souls Wiki
Advertisement
Smocza Kapliczka

Smocza Kapliczka – lokacja z gry Dark Souls II.

Opis[]

Smocza Kapliczka to spory zamek położony na szczycie skalistego płaskowyżu. Dominują tam głównie połamane filary i wieżyczki. Kapliczka strzeżona jest głównie przez opiekunów smoków i smoczych rycerzy. W tylnej części kapliczki, na szczycie długich schodów znajduje się wielki odsłonięty balkon, na którym przebywa starożytny smok.

W rozszerzeniu Scholar of the First Sin smoczy rycerze nie będą od razu atakować gracza, pozostając neutralnymi, chyba że zostaną sprowokowani. Często znajdują się w obecności opiekunów smoków i pozwolą graczowi pojedynkować się z nimi jeden na jednego, stając się agresywnymi, jeśli gracz spróbuje przebiec obok opiekunów bez ich zabicia, przyjdzie z przywołanym upiorem lub jeśli gracz po prostu ich zaatakuje. Jedyni smoczy rycerze, którzy są bezpośrednio agresywni to mroczny upiór - Smoczy kieł Villard oraz smoczy rycerz z dwoma mieczami na szczycie schodów prowadzących do starożytnego smoka.

Rola w grze[]

Po zdobyciu królewskiego pierścienia, a następnie przejściu przez Warownię Aldii i Smocze Gniazdo, gracz udaje się na szczyt kapliczki, aby zdobyć serce popielatej mgły od starożytnego smoka.

Ogniska[]

  • Wejście do kapliczki

Sąsiednie lokacje[]

Postacie[]

Przeciwnicy[]

Odradzający się[]

Nieodradzający się[]

  • Smoczy kieł Villard
  • Smoczy rycerz z dwoma mieczami (SotFS)

Bossowie[]

Advertisement