Dark Souls Wiki
Advertisement

Sir Yorgh – wspomniana postać z dodatku Crown of the Sunken King do gry Dark Souls II.

Historia[]

Znany był jako zdobywca, który przeprowadził inwazję na Shulvę, Miasto-Sanktuarium i walczył z Sinhem, śpiącym smokiem.

Sinh był starożytnym, śpiącym smokiem, który został odkryty przez mieszkańców Shulvy, a następnie czczony. Pogrzebany Król zbudował samo miasto wokół miejsca odpoczynku smoka i stworzył Wieczne Sanktuarium, aby chronić bestię przed intruzami.

Sir Yorgh i jego potężni rycerze smoczej krwi w końcu przeprowadzili oblężenie i inwazję na Miasto-Sanktuarium, aby pokonać smoka i ukraść jego świeżą krew, co według nich stanowiło prawdziwe zrozumienie życia.

Po pokonaniu Pogrzebanego Króla, Sir Yorgh i jego rycerze dotarli do wnętrza Smoczego Sanktuarium, w którym spał Sinh. Używając swojej włóczni, Yorgh przebił pierś Sinha, by zdobyć jego krew. Sinh natychmiast obudził się i uwolnił trującą mgłę, która powstała w nim na przestrzeni wieków i całkowicie zniszczył Miasto-Sanktuarium, pokrywając je potężną trucizną. Sir Yorgh zginął, a jego zwłoki pozostały w pobliżu smoczego gniazda, trzymając swój pierścień.

Advertisement