Dark Souls Wiki
Advertisement
Shulva

Shulva, Miasto-Sanktuarium – lokacja z dodatku Crown of the Sunken King do gry Dark Souls II.

Opis[]

Shulva to wielkie, podziemne miasto z piramidami i wielkimi, mechanicznymi mostami. Jest tam również sporo wind, przesuwanych ścian i obrotowych drzwi, co sugeruje, że dawni obywatele tego miasta byli niesamowicie wykształceni i pomysłowi. Byli także podejrzliwi wobec zaklęć, więc woleli pokładać zaufanie w wierze i cudach. W mieście znajduje się Smocze Sanktuarium, w którym kult kapłanek i rycerzy czci śpiącego smoka, Sinha, pod przewodnictwem Elany, Plugawej Królowej.

Historia[]

Shulva była miastem zbudowanym wokół Sinha, śpiącego smoka, który był czczony jako bóstwo. Zarządzali nim Pogrzebany Król i Elana. Smok spał wewnątrz Sanktuarium, gdzie kapłanki usilnie próbowały go uspokoić za pomocą pieśni. Ostatecznie jednak miasto zostało zaatakowane przez Sir Yorgha i jego rycerzy smoczej krwi. Zaatakowali miasto w celu zdobycia krwi smoka, co było według nich prawdziwym zrozumieniem życia. Strażnicy miasta zostali pokonani, a Pogrzebany Król został zabity. Sir Yorgh dotarł do Sanktuarium i próbował zabić smoka włócznią, ale zamiast tego wybudził go ze snu. Kiedy się obudził, wypuścił toksyczną mgłę, która szybko zabiła Sir Yorgha i wypełniła całe miasto, czyniąc je niezdolnym do zamieszkania. Elana, przepełniona gniewem po klęsce króla, przybrała swoją prawdziwą postać oraz zaczęła chronić miasto i smoka.

Sąsiednie lokacje[]

Ogniska[]

  • Droga w sanktuarium
  • Wieża Modlitwy
  • Komnata kapłanki

Przeciwnicy[]

Odradzający się[]

  • Żrące insekty
  • Pogańskie drzewo
  • Skupisko trujących statuł
  • Żołnierze Sanktuarium

Nieodradzający się[]

  • Baldyr Kamienna Tarcza
  • Kryształowe jaszczurki
Advertisement