Dark Souls Wiki
Advertisement
Shiva 1
Quotebg.pngQuotebg2.png
"Najbardziej cierpliwi myśliwi zdobywają najlepszą zwierzynę."
— Shiva

Shiva ze Wschodu – postać z gry Dark Souls.

Położenie[]

  • Pierwszy raz pojawia się w Ogrodzie Darkroot, obok budynku, w którym przebywa Alvina. Pojawia się dopiero po przyłączeniu się do przymierza Leśnego Łowcy.
  • Później pojawia się w Blighttown, na dole windy prowadzącej z tego miejsca do Doliny Smoków. Najpierw trzeba z nim porozmawiać w Ogrodzie Darkroot, aby się tam pojawił.

Rola w grze[]

Shiva jest członkiem przymierza Leśnego Łowcy i nie będzie obecny, chyba że gracz znajdzie się w ich szeregach. Pozdrawia serdecznie wszystkich członków w Ogrodzie Darkroot, ale nie oferuje niczego poza rozmową. Dopiero jak gracz uda się do Blighttown, to Shiva będzie miał na sprzedaż różne rodzaje egzotycznej broni.

Zarówno Alvina, jak i Patches wyrażają swoją nieufność wobec niego, ale jest on przyjaźnie nastawiony dla gracza, chyba że zostanie sprowokowany. Ta nieufność jest pozostałością po wyciętej treści, która miała polegać na tym, że Shiva zabija gracza, aby uzyskać jego klingę Chaosu (odniesienie do Satsuki z Demon's Souls). Shiva następnie uciekłby do Malowanego Świata Ariamis, gdzie gracz mógł dokonać inwazji używając Czarnej Sfery Oka i odzyskać ostrze (widać to z wyciętych dialogów z gry).

Historia[]

Niewiele wiadomo o Shivie, poza tym, że lubi zbierać rzeczy i pochodzi ze wschodniej krainy. Zgodnie z wyciętą treścią, mógł przybyć do Lordran w poszukiwaniu klingi Chaosu.

Towary[]

Dostępność Przedmiot Koszt
1 Flamberg 10 000
1 Kamienny wielki miecz 15 000
1 Wielka demoniczna maczeta 10 000
1 Shotel 10 000
1 Uchigatana 5 000
1 No-dachi 20 000
1 Wielki topór demona 10 000
1 Pazur 5 000
1 Włócznia demona 15 000
1 Wschodni pierścień zdobiony drewnem 10 000

Ciekawostki[]

  • Jego imię może się odnosić do hinduskiego boga o tej samej nazwie.

Galeria[]

Advertisement