Dark Souls Wiki
Advertisement

Serce popielatej mgły – kluczowy przedmiot z gry Dark Souls II.

Opis w grze

Manifestacja popielatej mgły otrzymana od starożytnego smoka.

Magia starożytnego smoka umożliwia poznawanie wspomnień tych, którzy odeszli.

Źródło[]

Serce popielatej mgły jest dostępne u starożytnego smoka po rozmowie z nim w Smoczej Kapliczce. Jeśli gracz zaatakuje smoka, zanim otrzyma ten przedmiot, zostanie on upuszczony po śmierci bossa.

Ogólne informacje[]

Serce popielatej mgły pozwala graczowi wejść do wspomnień kilku dawno zmarłych olbrzymów w Knieji Upadłych Olbrzymów, wspomnień króla Vendricka w Krypcie Nieumarłych, a także zmarłego starożytnego smoka w Trassowej Zatoce Tseldora.

Zastosowanie[]

Lokalizacje wspomnień są następujące:

  • Wspomnienie Vammara: znajduje się w pobliżu obszaru, w którym gracz po raz pierwszy spotyka dobrze wychowanego Pate'a.
  • Wspomnienie Orra: drzewo olbrzymów znajduje się bezpośrednio za obszarem, w którym gracz walczy z prześladowcą jako bossem.
  • Wspomnienie Jeigha: znajduje się przy ognisku, które jest dostępne dzięki królewskiemu pierścieniowi. Walczy się w nim z lordem olbrzymów.
  • Smocze Wspomnienia: kryształ, który gracz musi zbadać, znajduje się bezpośrednio pod martwym starożytnym smokiem na arenie, w której się walczyło z Freją, w Trassowej Zatoce Tseldora. W nim gracz zostaje przeniesiony do obszaru, gdzie napotyka zwłoki starożytnego smoka i zdobywa jego duszę.
  • Wspomnienie Króla: znajduje się w Krypcie Nieumarłych w pobliżu porozrzucanych szat króla Vendricka. Aby tam wejść wymagany jest dodatek Crown of the Sunken King.
  • Wspomnienie Żelaznego Króla: znajduje się na szczycie Mglistej Wieży, gdzie znajduje się zbroja i długa katana. Aby uzyskać do niego dostęp, wymagana jest Korona Starego Żelaznego Króla. Walczy się w nim z Sir Alonnem.
Advertisement