Dark Souls Wiki
Advertisement
Shalquoir 1
Quotebg.pngQuotebg2.png
"O, należysz do nieumarłych, czyż nie? A w dodatku kończy ci się czas. Powiedziałabym nawet, że niedługo możesz się rozsypać... To raczej kiepska pora na rozmowy z kotem!"
— Shalquoir

Słodka Shalquoir – postać z gry Dark Souls II.

Opis[]

Słodka Shalquoir jest kotką, która potrafi posługiwać się ludzką mową, podobnie jak Alvina z pierwszej części Dark Souls. Jednak o ile wygląd Alviny był oparty na kocie z cheshire, tak Shalquoir ma wygląd zwykłego kota.

Shalquoir wydaje się lubić zapach głównego bohatera i komentuje to za każdym razem, gdy jest przez niego odwiedzana. W pewnym momencie, gdy gracz zbierze sporą liczbę dusz, Shalquoir stwierdzi, że ma on zapach podobny do Vendricka.

Rola w grze[]

Znajdująca się w małym domku, w Majuli, Shalquoir to gadająca kotka, która pełni podobną funkcję, co Oswald z Carim z pierwszej odsłony gry, ponieważ zarządza przymierzami, do których gracz należy. Podczas rozmowy z nią gracz może zobaczyć swój aktualny stopień w danym przymierzu.

Po otwarciu kapliczki zimy, zaoferuje nieograniczoną ilość swoich zapasów, zamiast początkowej dziesiątki każdego przedmiotu.

Historia[]

Słodka Shalquoir jest starożytną istotą, prawdopodobnie poprzedzającą Epokę Ognia. Chociaż większość jej aluzji jest niejasna, ma ona kilka wglądów w rolę przeznaczenia i wiedzę na temat historii, a jej komentarze mogą odnosić się zarówno do Zaginionej Grzesznicy, Przegniłego i starożytnego smoka, jak i nawet do samego Seatha Scalelessa.

Notki[]

  • Słodka Shalquoir jest podobna do monumentali z Demon's Souls, ponieważ też jest nieśmiertelną istotą o ogromnej wiedzy, nie można jej zabić i kpi z gracza za to, że próbuje to zrobić.
  • Słodka Shalquoir jest zaskakująco jedynym NPC w Majuli, którego nie można zabić. Za próby zabicia jej, dostanie się tylko sarkastyczną odpowiedź od kota. Próby zabicia jej nie mają jednak żadnych negatywnych skutków, a ona nadal będzie z graczem rozmawiać i sprzedawać rzeczy. Niewykorzystany dialog znaleziony w plikach gry sugeruje, że można było ją początkowo zabić.
  • Jeśli drapie ścianę, można z nią porozmawiać po drugiej stronie, w namiocie.

Galeria[]

Advertisement