Dark Souls Wiki
Advertisement

Disambig Zobacz też: Rycerze smoczej krwi (Dark Souls II)

Rycerze smoczej krwi – przeciwnicy z gry Dark Souls III.

Położenie[]

Znajdują się oni tylko na Szczycie Arcysmoków i są jedynie przywoływani przez wężoludzia przywoływacza znajdującego się w Mauzoleum Smoczego Rodu. Może on przywoływać tych rycerzy w nieskończoność, choć tylko jednego na raz. Gdy przywoływacz nie żyje, ostatni przywołany rycerz pozostanie i zostaje zabity na stałe.

Opis[]

Są to przeciwnicy powracający z dodatku Crown of the Sunken King do Dark Souls II. Noszą zestaw smoczej krwi oraz są uzbrojeni w wielkie miecze i tarcze z herbem duchowego drzewa. Ich miecze zadają obrażenia od magii i błyskawic, przez co przeciwnik otrzymuje obrażenia nawet gdy się broni. Mają sporą ilość zdrowia, ale ich taktyka walki jest dość przewidywalna i można łatwo unikać ich ataków.

Pojawiają się wyłącznie poprzez przyzwanie wężoludzia przywoływacza na Szczycie Arcysmoków, w Mauzoleum Smoczego Rodu. Ich pojawienie się w Lothric nie jest do końca wiadome, a Szczyt Arcysmoków jest sanktuarium znanym z kultów podobnych do ich.

Historia[]

Należeli oni do zakonu rycerzy czczących smoczą krew. Na ostrzach swoich mieczy mają wygrawerowane symbole oznaczające smoczą posokę, a czerwony materiał na ich zbrojach symbolizuje rządzę krwi. W dawnych latach oblegli podziemne miasto, aby zabić śpiącego smoka, który tam przebywał, wierząc, że jego krew zapewni im prawdziwe zrozumienie życia. Pod wodzą Sir Yorgha udało im się zabić króla tamtejszego miasta. Jednak kiedy Yorgh próbował zabić smoka swoją włócznią, zbudził go i doprowadził do uwolnienia chmury toksycznej trucizny, która ogarnęła całe miasto, doprowadzając zarówno do własnej śmierci, jak również większości mieszkańców i rycerzy smoczej krwi.

Mówi się, że smocza wiara chwytała za serca i umysły wojowników z całego świata przez wiele wieków.  

Galeria[]

Advertisement