Reah 1.jpg
Quotebg.pngQuotebg2.png
"Też należysz to grona nieumarłych? Nie mamy czasu na bratanie się. Mam swoją misję, a ty zapewne swoją. Nie pozwólmy, by klątwa nas pokonała."
— Reah

Reah z Thorolund – postać z gry Dark Souls.

Położenie[]

Rola w grze[]

Pierwszy raz pojawia się w Kaplicy Firelink, po pokonaniu Demona Capra. Towarzyszy jej dwóch przyjaciół i aktualnych ochroniarzy, Vince i Nico z Thorolund.

Wspomina, że ona i jej ochroniarze są na misji, ale nie ujawnia szczegółów. Rozmowa z Griggsem, przed jej odejściem, ujawni, że ona przybyła znaleźć i zdobyć rytuał rozpalania. Lautrek z Carim wyjawi, za odpowiednią sumę dusz, że jej towarzysze zostali zabici i że została uwięziona w Grobowcu Olbrzymów.

Gdy się tam dotrze, można ją znaleźć na dnie przepaści, gdzie gracza zrzuci Patches. Podczas rozmowy, Reah prosi gracza aby zabił jej przyjaciół, którzy już stali się pustymi. Po wykonaniu tego zadania, podaruje w nagrodę bohaterowi cud – regeneracja i wróci na powierzchnię. Można ją później spotkać w Parafii Nieumarłych (przed zwłokami z duszą strażnika ognia), gdzie będzie sprzedawać graczowi zarówno podstawowe, jak i zaawansowane cuda.

Jeśli Petrus wciąż żyje, będzie próbował zamordować Reah. Jeśli nie, pozostanie ona w Parafii Nieumarłych, dopóki nie wykupi się u niej wszystkich towarów. Ostatni raz się ją spotka w archiwach książęcych, już jako pustą. Będzie ona zamknięta w jednej z cel, niedaleko tej, do której gracz trafił po pierwszym spotkaniu z Seathem.

Historia[]

Jest ona najmłodszą córką w domu w Thorolund i w tamtejszej rodzinie królewskiej.

Towary[]

Dostępność Przedmiot Koszt
Leczenie 1 000
Fragment wielkiego leczenia 2 000
Do domu 1 000
Moc 1 000
Wielkie leczenie 10 000
Gniew bogów 10 000
Szukaj rady 500
Magiczna bariera 6 000
1 Boskie błogosławieństwo 1 000
Talizman 200