Popielna butelka estusa – przedmiot z gry Dark Souls III.

Opis w grze

Te mętne popielate flasze to skarb nieumarłych.

Napełniaj je estusem przy ognisku, a następnie pij z nich, by odnawiać PS.

Popielna butelka estusa, jak przystało nierozpalonym, zmienia ciepło ogniska w chłód.

Źródło[]

Znajduje się w początkowej lokacji na zwłokach leżących przed rzeźbą przypominającą Naczynie Władcy.

Opis[]

Picie z popielnej butelki estusa odnawia PS, podobnie jak butelka estusa odnawia PZ. Odpoczywanie przy ognisku odnawia zapas użyć do maksimum. Początkowo gracz dysponuje jedynie jednym użyciem butelki.

Aby zwiększyć ilość użyć popielnej butelki estusa, gracz musi odnaleźć fragmenty estusa, a następnie przynieść je Kowalowi Andre w Kapliczce Zjednoczenia, u którego jest również możliwe określenie proporcji użyć obu butelek. Łączna liczba użyć nie może przekroczyć piętnastu, a każde fragmenty estusa otrzymane później będą bezużyteczne, ponieważ przedmiot ten nie może zostać sprzedany.

Potencjał butelki może zostać zwiększony poprzez spalanie fragmentu kości nieumarłego w ognisku Kapliczki Zjednoczenia, aż do osiągnięcia poziomu +10. Kolejne fragmenty będą bezużyteczne.

Wyposażenie się w pierścień estusa zwiększy ilość PS odnawianych przy użyciu butelki o 20%.

Ulepszenia[]

Ilość PS odnawianych na użycie ulepsza się wedle następujących wartości:

Poziom ogniska Poziom popielnej butelki estusa Odnawiane PS Różnica między poprzednim poziomem
1 0 80 -
2 +1 95 15
3 +2 110 15
4 +3 125 15
5 +4 140 10
6 +5 150 10
7 +6 160 10
8 +7 170 10
9 +8 180 10
10 +9 190 10
11 +10 200 10

Ciekawostki[]

Galeria[]

Zobacz również[]